donderdag 25 januari 2018

Verzamelpot...

Mijn speldenkussentjes hebben
voorlopig een gezellig plekje
gevonden bij elkaar.
 
Over het kleinste kussentje kun je
hier (klik) meer lezen.
 
Het berichtje over het vierkante
speldenkussentje vind je hier (klik).
 
 
Ze liggen in een glazen pot
op de vensterbank.

 
Een prima plekje voor dit moment.
 
Mijn verzameling is nu nog heel
overzichtelijk.
 
...*Ü*...

 
Kleine beer heeft hier ook zijn
plekje gevonden.
 
Hij denkt dat hij de
kussentjes moet beschermen.
 
...*Ü*...

 
Geen idee waartegen...
maar hij neemt zijn taak
heel serieus!

 
Ik geniet vooral van het plaatje...
 
Fijne dag!!!
xxx


6 opmerkingen:

Truus zei

Een mooi plaatje zo bij elkaar.
Heb je het beertje ook zelf gemaakt.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Marijke zei

Wat maak je toch altijd schattige dingen Willeke. Hier hou ik zo van!

Annelein zei

@ Truus,
Dank je Truus. Het beertje is inderdaad ook zelf gemaakt. Al wel weer héééél wat jaartjes geleden... toen had ik behoorlijk last van het berenvirus...*Ü*....

@ Marijke,
Grappig dat jij dat zegt.... Ik ben juist heel erg geinspireerd door jou atelier in Huizen... Nu hoop ik zelf zo'n plekje te maken waar ik heel blij van wordt...*Ü*...

Ineke zei

Ze zijn beide zo mooi! Je maakt mooie borduurtjes. Vanmiddag was ik een beetje aan het opruimen en zag dat ik nog een paar schattige borduur-patroontjes heb liggen. Toch maar eens oppakken.
Fijne avond

Chookyblue...... zei

just gorgeous these little pincushions...........

Hilly Nicolay zei

Wat maak je toch prachtige dingen!