zaterdag 20 oktober 2018

Besmettelijk...

Na mijn vorig bericht 
kreeg ik last van een virus...
... een haakvirus...

...*Ü*...

Na vier afgeronde projekten
is het virus nog niet voorbij.


Dus ben ik vanavond
weer met een haakwerkje begonnen.

Dit keer iets leuks
voor de kraammand
van onze jongste.


Zo is het nog een beetje een raadsel
wat het wordt.

Ik had zelf ingeschat het werkje
zo goed als klaar te hebben.

Maar met amigurumi zit
ik er eigenlijk altijd naast
wat het inschatten betreft.


Maar zo weet je vast al iets meer.

Het voorbeeld ziet er prachtig uit...
... nu maar hopen dat ik dat 
enigszins kan benaderen...

... *Ü*...

Fijn weekend allemaal!!!

7 opmerkingen:

Annelies zei

Veel succes met de kraammand en al je haakwerk. Fijne zondag.

Annelein zei

@ Annelies,
Dank je... maa zo kom ik natuurlijk nooit bij met mijn SAL Au fil de l'Est...

Marja zei

Ja, het is wat met al die virussen!
Maar leuk, dat je zo lekker bezig bent!

Ineke zei

Haha, als het niet over gaat, is toch niet erg? ;-)
Succes met het maken van een kraammand

Monique zei

Het virus heeft verlammend gewerkt ? Of , en dat is natuurlijk veel leuker, het kleinkind vraagt veel tijd! In dat geval veel plezier !

Jane in Cumbria zei

Wat vreselijk leuk!

Carin zei

gaat er vast geweldig uit zien !