woensdag 24 november 2010

Onverwacht een leuke middag...

En dan is het feest al weer voorbij. Het was erg gezellig. Maar toch weer helemaal vergeten om foto's te maken. Toen iedereen weg was gelukkig nog wel wat foto's gemaakt van de kandelaars die buiten stonden. Maar... daar moeten jullie nog even op wachten.

Want... ik wil jullie graag vertellen dat ik onverwacht een leuke middag heb vandaag. Ik ga zo een workshop doen bij Petra van De Kranselarij. 'k Heb er onwijs veel zin in.


Dit is zo maar een sfeervol plaatje van haar blog.

Gisteren was ik op zoek naar informatie om zelf een krans te maken. Natuurlijk vond Google ook een afbeelding van Petra. Zij maakt zulke mooie kransen. Ik was meteen verkocht. Tot mijn grote verbazing blijkt zij ook nog redelijk bij mij in de buurt te wonen. En... ik had natuurlijk nog wat verjaardagsgeld te besteden.

Na wat heen en weer gemail en vanochtend een laatste telefoontje is het zo meteen dus zover.

De komende dagen heeft Petra trouwens winterdagen georganiseerd. Volgens mij een echte aanrader.

1 opmerking:

ria vogelzang zei

Leuk, joh! Dan heel veel plezier vanmiddag!