vrijdag 4 maart 2011

Dit wordt genieten...

Het is nog vroeg als ik vanmorgen mijn bedje uit stap. Helemaal wakker en vol verwachting. Eigenlijk kan ik nog een uurtje blijven liggen. Om half zeven zal de wekker hier pas afgaan. Want vandaag vertrekken wij richting Den Helder. Dochterlief krijgt daar haar korporaalsstrepen.

En van haar hebben we als verjaardagskado een overnachting in de The Baron Crown gekregen.


Dat wordt genieten. Het is bijna jammer dat we deze dag een druk programma hebben. Op zo'n lokatie kan ik mij wel de hele dag vermaken...

8 opmerkingen:

M. zei

Hier nog een vroege vogel...
Heel veel plezier vandaag!! en slaap lekker in dat mooie bed..

fijn weekend!
groetjes manuela

Annelies zei

Heel veel plezier !

Pauline zei

Wat een leuk cadeau!
En gefeliciteerd met de strepen van je dochter, je zal wel apetrots zijn!
Ik wens je een super weekend toe!

marga b. zei

Veel plezier geniet er van.
Heerlijk toch als je zo'n cadeau van je dochter krijgt.
Groeten
Marga

Judith zei

Gefeliciteerd met de strepen van je dochter en dat wordt echt genieten.

sylvia zei

wat geweldig!!!
van harte voor je dochter .....en haar moeder natuurlijk!! En veel plezier op deze prachtige lokatie!!!!
fijne dag!!

Willy zei

Dat ziet er prachtig uit. Fijne dag en nacht natuurlijk.
Groetjes

Annelein zei

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties...

Het was geweldig!