maandag 6 februari 2012

Van alles wat...

De afgelopen dagen zijn er heel wat steekjes aan mijn "crisis" breirol toegevoegd. Daar zal ik jullie binnenkort wat foto's van laten zien. En ik heb goed nieuws... Kristin vindt het erg leuk dat ik haar patroon hier ga vertalen. Voor wie niet weet waar dit over gaat klik even hier, hier en hier. Deze week kunnen jullie het eerste patroontje verwachten.




Deze foto's van mijn granny square dekentje heb ik in de vrieskou gemaakt. Het randje was erg leuk om te maken. Toch nog weer anders als eerst gedacht. Maar zo gaat dat vaak bij mij... al doende groeit er iets onder mijn handen.

Omdat ik toch buiten was ook nog wat andere plaatjes geschoten...








Terwijl ik dit schrijf wordt hier de vriezer ontdooit. Wel zo makkelijk met dit weer. Alles hups... zo naar buiten. En straks zonder problemen weer terug de vriezer in.

Tja... nu moet ik toch echt stoppen... er liggen allerlei huishoudelijke klusjes te wachten...

7 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Prachtig, je deken maar ook je foto's. Top-top-top.

Vlijtige Handjes zei

Prachtig is je deken geworden. Het heeft helemaal een kanteffect. Ik ben heel benieuwd naar de vertaling van de rol.
Groetjes Anita

margaquilt zei

mooie plaatjes en een schat van een breirol.
Groeten
Marga

annemieke zei

Erg mooi je grannies-quilt

Phebe and Jane zei

Prachtige deken! En ik vind je breirol ook zo leuk. Ik zit me heel erg te beheersen om niet ook mee te doen.
Groetjes,
Marian

Marjan zei

Hallo Annelein,

Wat is een breirol precies? Ik heb je berichtjes wel bekeken en begrijp dat het uit diverse lapjes bestaat, maar wat wordt het????
Ben heel benieuwd

Groetjes Marjan

janita m zei

Wat een prachtige deken, heb je daar wel nodig zo te zien. Ook jullie zomer is dit jaar niet zo fantastich hoorde ik. Vind dat wit heel mooi. Ook de foto trouwens.