vrijdag 16 maart 2012

Niet vergeten...

Het vorige borduurwerkje heet Little House Neighborhood en is een ontwerp van Little House Needleworks. Toen ik met dit werkje begon vroeg ik of er nog anderen waren om mee te borduren. Evelyne en Els melden zich... Door allerlei omstandigheden zijn we alle drie afgehaakt. De mijne is nu dus eindelijk af. Meiden, als jullie dit lezen, 'k ben reuze benieuwd naar jullie eindresultaat!

Willen jullie oude berichtjes over dit onderwerp lezen klik dan even hier, hier, hier, hier, hier en hier.


Quilttime had ik als eerste af in februari 2009. Deze vind ik persoonlijk het mooist qua kleur en ontwerp.


Het combineert heel mooi mijn liefde voor borduren met het quilten.


The Bookshelf is van eind juni 2009. Ik hou erg van de kostuumdrama's zoals Little Woman, Wuthering Heights, The Secret Garden en Sense and Sensibility.


Dit borduurwerkje heeft daarom voor mij een dubbele betekenis...


En sinds gisteren is Little House Neighborhood dus ook af. A little house, a little tree, a neighborhood for you and me... Ergens een plekje hebben om veilig te kunnen wonen. Een warme leefgemeenschap met voldoende eten en drinken. Goede gezondheidszorg en onderwijs. Uitzicht op een betere toekomst. Voor heel veel mensen in deze wereld geen realiteit.


Dit borduurwerkje herinnert mij eraan hoe gezegend ik ben. Maar ook... die ander niet te vergeten die het zoveel minder heeft...

10 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Wat een prachtige borduurwerkjes stuk
voor stuk! Mooie kleurtjes en de thema's zijn ook allemaal hier van
toepassing (quilten, kostuumdrama's,
en de huisjes...). Mooi werk, hoor.
Groetjes van Ageeth

@nneke zei

Wat een geweldig mooie borduurwerkjes. Mooie kleuren mooie motieven. @

Marijke zei

Prachtige borduurwerken om van te genieten!
Alvast fijn weekend,
groetjes Marijke

Jeanny zei

Heel mooi die borduurwerkjes, ook fraaie kleuren gebruikt!
groetjes.

sylvia zei

prachtige borduurwerken, en er komt komende week weer een kostuumdrama op televisie!! Ik weet zo niet wanneer, maar dat staat vast nog wel in de krant, groetjes,Sylvia

Unknown zei

Wow, je Quilttime is erg mooi!!! Zeker leuk om zo borduren en quilten te combineren.

Groetjes, Debbie

Guusje, zei

Ze zijn beide erg mooi geworden.

Marijke zei

Prachtig! Kostuumdrama's zijn ook mijn favoriet. Downton Abbey vond ik geweldig. Lieve groetjes, Marijke

Unknown zei

Wat is dit allemaal prachtig geworden, ik kom hier zeker vaker rondneuzen.

gr

http://borduurderij.blogspot.com/

josé zei

Zijn zo'n mooie patronen!!!

Mooie kleuren combinaties .. Echt genieten.

Groetjes José