woensdag 3 april 2013

Warme zonnestralen...

De zon schijnt hier heerlijk naar binnen.
En dat geeft mooie plaatjes.


Mijn dienblaadje met breiwerkjes.
Hier liggen een paar van mijn breirolletjes.
Elke dag opnieuw geniet ik hier van.


En kijk eens wat er op tafel staat.
Een koffertje met mijn freubelspulletjes.

Het kippetje is van lang geleden.
Uit een tijd dat ik nog workshops gaf.
Soms begint dat weer wat te kriebelen.


Maar zo meteen eerst even lekker binnen in het zonnetje zitten.
Genieten van de warme zonnestralen.

Dit stopje had ik als een echt stopje willen maken.
Maar het patroon klopt dan niet meer.

Dus dan maar helemaal fout door de stof heen prikken.

Mooi wordt het gelukkig wel.

15 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een prachtig dienblaadje met breiwerk. Trouwens ik zie hier heel veel moois. Je sampler wordt prachtig.

Tilly zei

Wat een prachtige werkstukken, je sampler ziet er prachtig uit.
groetjes

Hobbyrita zei

Dat wordt supermooi Annelein en als je het in de zon maakt geeft dat een extra tintje eraan denk ik! Ik bewonder je borduurwerkjes keer op keer, ze zijn altijd mooi.
Groetjes, rita.

Marion zei

Zo mooi je breiwerkjes op het dienblaadje. Het is een lust voor het oog. Geniet van de zonnestraaltjes.

Groetjes van Marion

AnitaS zei

Wat ziet je dienblaadje er mooi uit. Je borduurwerk ziet er zo mooi uit.

jolanda zei

Oooooh wat mooi zeg! Heerlijk om zo in het zonnetje te kunnen borduren hé? Jammer dat het nog niet in de tuin kan, maar dat gaat binnenkort ook vast gebeuren.

marga zei

Het dienblad ziet er geweldig uit. Daarom ben ik inmiddels ook begonnen met de breirol. het werkt aanstekelijk. Ik ben nu met nr. 14 bezig en kom een probleem tegen. Wat moet ik doen met de lege vakjes tussen de driehoekjes. Als ik daar niets mee doe kom ik in de volgende rij steken tekort?
Wil je mij daar aub. antwoord op geven.
Alvast bedankt.
Groeten
Marga

Annelein zei

Helemaal volgens patroon breien Marga.

In rij 7 en 15 vul je de steken die je tekort komt weer aan...

Probeer het maar, het komt vast goed...*Ü*...

marga zei

Bedankt voor de reactie. Ik ga het vanavond proberen en zal het laten weten als het lukt. Het is zo leuk om te doen.
Groeten
Marga

KijkDaarIs zei

ojee wat een mooie plaatjes weer....
Het ziet er allemaal zo héél erg mooi uit!1
Fijne avond

Willy zei

Intussen is het al avond en donker, maar ik kijk nog met veel plezier naar jouw handwerk. Morgen weer een fijne dag met je handwerk, groetjes

Anoniem zei

Wat een sfeervol plaatje. Groetjes Wilma

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een mooi gezicht zo'n goed gevuld dienblad. Je sampler ziet er ook al zo goed uit. die combinatie van borduurwerk en stopjes.
Groeten, Joke

Marijke zei

Een mangelbak vol met moois, daar blijf je naar kijken! Prachtig!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Het lieve leven... zei

het wordt echt prachtig en je zet t ook allemaal zo mooi op de foto! dat kipje....echt helemaal leuk! Groetjes, Petra