woensdag 9 oktober 2013

Kom je een bakje doen...

Het is weer even wennen.
Opstaan en geen zon zien schijnen.
 
Een echte herfstdag.

  
Zo meteen wat kaarsjes aan...
... lekker bakje koffie erbij...

Drink je een bakje mee?
 

Kijk... dit ligt bij mij op tafel.
 
Mijn Markerlap, de lap van de cursus
 én de lap voor de Vernaaide Linten.
 
De lap is netjes voorbereid.
Heerlijk om zo de eerste steekjes te borduren...
 

 De open zoom is zo leuk om te doen
 dat ik onder aan mijn Markerlap
 ook ben begonnen met een rand.

 
Ondertussen tel ik de dagen af tot 15 oktober.
Nog 6 nachtjes slapen...*Ü*...

26 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook hier in De Betuwe heeft de herfst zijn intrede gedaan.
Wat ben jij al ver en wat mooi is je lap met de vernaaide linten. Ook zo met de openzoom eronder. Klasse! Maar dat is jou wel toevertrouwd.

Groeten uit het Tielse,
Elise

KijkDaarIs zei

pffftttt...ohhhhh...zucht...Wat wordt dit ook weer M*O*O*I*..!!!
Fijn dag

Guusje, zei

Wat is het mooi. Ik kan maandag de spullen gaan halen kan nik ook beginnen ik heb er nu nog meer zin in.

Anoniem zei

Mag het ook een kop thee zijn? En kun je me dan helpen met de draden in de rand wegwerken? (lol)
Lijkt me best gezellig samen aan de Marker lap te werken.
Succes met je lap met vernaaide linten-vind het prachtig.
groetjes,Truus uit Drenthe

Karen - Quilts...etc. zei

you do such pretty needlework!

Jeanet zei

Nou ik kom graag op de koffie, kan ik mss stiekem met 1 oog naar je andere lapjes kijken whaha
Deze wordt ook erruggg mooi !

Groetjes Jeanet

Hobbyrita zei

Oh wat ben ik jaloers op je mooie werkjes! Waar kocht jij het patroon van de markerlinten? Ik zoek er alsmaar naar maar vind het nergens :(
Op de koffie zou ik heel graag komen, alleen woon je wat ver denk ik :( spijtig, anders konden we samen gezellig wat handwerken :)
Grtjes, rita.

Ageeth Dorsman zei

Nou, een lekker bakkie is heerlijk met dit weer (heb net de hond uitgelaten, en wat waaide het flink!),
en zeker met zulke mooie werkjes erbij. Wat prachtig allemaal, wat daar voor je ligt...
Groetjes van Ageeth

Marion zei

Wat een prachtige werkjes heb je onderhanden. Succes met de vorderingen.

Groetjes Marion

wietskesquilts.blogspot.nl zei

1198engitedPrachtig, echt zooo mooi

wietskesquilts.blogspot.nl zei

nou, daar ging iets helemaal mis met de woordverificatie.
lastig hoor!!!

Coby zei

Ook zo mooi...
Tja de herfst wel weer gezellig hoor dit vind ik het mooiste van Nederland vier seizoenen ;-).

lieve groetjes Coby

Pietsje zei

Prachtig is en wordt het. Die linten zijn prachtig. Net als mijn voorganger de vraag...waar koop/kocht je dit mooie patroon.
Ik vind deze schitterend.
Groetjes Pietsje

sylvia zei

Mooi, jij hebt je initialen in de rand verwerkt!! Wat ben je toch een kunstenaar!!!
groetjes, Syl
ps ik heb een foto van mij met loupebrilletje.....:)

Phebe and Jane zei

Ik heb vandaag de stof en het garen gekocht voor de Marker lap met open zoompjes. Maar ik ga eerst nog eens goed doorlezen hoe het moet. Dat van jou ziet er prachtig uit.
Groetjes,
Marian

AnitaS zei

Wat wordt het allemaal mooi. En je initialen erin is super. Ik ga niet zo snel maar wat is het leuk werk.

marga zei

Wat ziet dat er weer geweldig uit.
Groeten
Marga

Anoniem zei

Beautiful. You are very talented! Love your cup.

Renée zei

Prachtig allemaal. Ik kan ook bijna niet wachten tot het 15 oktober is......

Willy zei

Vandaag kun je heerlijk in het zonnetje borduren.
Goed dat je nog een plekje over had op je Markerlap voor zo'n mooie opengewerkt patroon.
Nog een paar nachtjes slapen ;)

liefdevoortextiel zei

Wat heb je al veel gemaakt, vorige week heb ik alles ontvangen (had me wat later opgegeven). De open zoom heb ik klaar, alles prachtig werk om te maken. Heb je er ook last van om niet te kunnen ophouden ?

Wilma Kuin zei

Wat een bekend kopje,... zal voorzichtig doen want ze zijn eigenlijk niet om te gebruiken,..
;o)
Heb je ook dat er barstjes in komen aan de binnenkant?
Wacht ik drink het op en zie vhet dan vanzelf!!
;o)

Elza zei

Wauw wat mooi.

Conny's-blog zei

Ja doe maar een bakkie dan kan ik je mooie borduurwerk bewonderen.
Schitterend om te zien zeg, ook dat open gewerkte randje............liefs.Conny

Annemieke zei

Ik geniet echt van al je mooie borduurwer, ben weg van de kleuren. Zo'n open zoom staat ook nog op een lijstje, net zoals héél veel andere dingen.
Groetjes
Annemieke

Evelyne zei

Ik kan alleen maar zeggen, P*R*A*C*H*T*I*G*!!!!!!!!

Groetjes, Evelyne