woensdag 14 januari 2015

Lief stapeltje...

Met de sterretjes gaat het erg goed.
Tijd om jullie weer gezellig bij te praten...
 
 
Mijn grote sterrendeken is een hele ontdekkingsreis.
Zelf ontworpen en daarom zo bijzonder.
 
Helaas is de witte wol momenteel niet leverbaar.
En ligt het projekt even stil.
 
 
Daarom is er een lief klein
omslagdoekje bij gekomen.
 
Want grijze wol heb ik nog genoeg.
En stil zitten... dat kan ik niet
 
De omslagdoek heeft een lief randje in rood en wit.
Het past mooi bij de andere dekentjes.

 
Zo ziet de kleine sterretjesdeken er nu uit.
Een lief lapje.
 
Ze moet nog even geduld hebben.
Want ik weet nog niet hoe ik verder wil.

 
Maar ook zo geniet ik er al van.
Het is erg leuk om aan deze
verschillende dekentjes te werken.
 
Tijdens het haken worden er
heel wat nieuwe ideetjes geboren.
 
 
Dus wie weet.
Misschien wordt dit stapeltje nog groter...
 

12 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooi dekentje! Fijne kleurtjes ook. Hopelijk is de wol weer snel leverbaar. Groetjes. Lotte

Annelein zei

Ha... dat hoop ik ook!

Hobbyrita zei

Je dekentje is gewoon PRACHTIG, die kleurtjes passen zo mooi bij elkaar. Hopelijk heb je snel terug wol om verder te doen. En al een omslagdoek gemaakt tussenin, ja, zonder iets zou ik ook niet kunnnen. Succes nog!
Grtjes, rita.

marga zei

Wat jammer dat je even niet verder kunt met het haken van die mooi sterretjes.
Heerlijk he als je een fijne hobby hebt nu het buiten zo guur en koud is.
Groeten
Marga

Balsemien zei

Prachtig wordt het! Hopelijk kun je snel verder! Alles wat je maakt ziet er altijd zo prachtig uit!

Ageeth Dorsman zei

Zo geweldig mooi en lief, je dekentje en de andere sterretjesprojecten in wording. En volgens mij staan ze ook prachtig in jouw huis (als ik dat zo inschat, met die mooie witte stoelen en prachtige kast op de achtergrond...).
Hopelijk is de wol weer snel leverbaar. Groetjes van Ageeth

jolanda zei

Wauwwww... wat mooi die sterren!! Geen idee hoe je dat gedaan hebt, maar het lijkt me erg leuk om te doen. Waar heb je dat sterrenpatroon gevonden?
Hopelijk is de wol binnenkort weer verkrijgbaar want het is echt jammer dat je niet verder kunt hé?

Guusje, zei

wat eren mooi dekentje en wat een mooie combi van kleuren.

Wilma Kuin zei

Erg mooi!! Allebei!! Jij kan werkelijk alles,..

Anoniem zei

Je bent een ware kunstenares op dit gebied. Wat is het allemaal mooi en niet makkelijk wat je maakt. Stille bewondering heb ik ervoor. Groetjes Wilma

Muggensteekjes zei

Wat geweldig mooi Annelein, heb zelf het brei virus te pakken en aan de breirol begonnen. Heb jou breirol berichtjes ook eens nagelezen en ik vind ze zo mooi. Ja... het is verslavend.
Fijne dag, liefs Ingridx.

Elizabeth zei

mooi zeg. Lekker rustig met die kleurkeuze