vrijdag 4 november 2016

Zoompjes... zo leuk!!!

De Summer SAL van Simone.

Wat was dat een leuk zomerwerkje!

Wat ik van het begin het
 allerleukst aan deze SAL vind?


De prachtige zoompjes.
Als een kers op de taart!
 
Eindeloos werden de foto's
op het blog van Simone bestudeerd.
 
Op een papiertje aantekeningen gemaakt.
 
Vergrotingen nog eens bekeken en opnieuw.
Draadjes geteld.

 
Daarna een poging ondernomen
 om het zoveel mogelijk op het origineel
te laten lijken.

Wat ik wel heb veranderd
 is de zelfkant aan de linkerkant.

Daar heb ik een gewoon
 eenvoudig zoompje gemaakt.
 
De onderste zoom met open rand
 was natuurlijk de grootste uitdaging.


Op 7 september heb ik de
laatste steekjes aan deze lap gezet.

Hij was al wel op Facebook te bewonderen...
maar nog niet hier...oh...errug...bloos

Het ziet er wel wat anders uit dan het origineel,
maar ik ben er helemaal blij mee.

Fijn weekend allemaal!!! 


7 opmerkingen:

Annelies zei

Prachtig ! Was inderdaad heel leuk om te doen. Goed weekend !

Simone zei

Wat mooi! Ik vind dat onderste zoompje heel fascinerend!

@nke zei

Het is een originele Annelein, hoe bijzonder is dat!
Een plaatje, en dan dat zoompje.......

Het lieve leven... zei

Echt prachtig!!!!

Ageeth Dorsman zei

Beeldschoon, je open zoompjes, en vooral die onderste. Heel inspirerend ook, omdat mijn RpW lap straks een afwerking nodig heeft. Dat wordt nog wel even oefenen dan, voordat ik zoiets moois zou kunnen maken... Je hebt er een prachtige en heel " eigen" lap van gemaakt!
Groetjes van Ageeth.

Hobbyrita zei

Hij is beeldschoon geworden! Helemaal met die mooie zoompjes errond, heb spijt dat ik niet meedeed, maar helaas, de tijd ontbreekt en dan moet je keuzes maken. Dit is zeker weer een verrijking, deels als ervaring, maar zeker om je collectie aan te vullen!
Grtjes, rita.

stella maris zei

wat een prachtig lapje,ook de zookpjes zijn heel speciaal,groetjes van stella.