zaterdag 30 november 2019

Breirol (vervolg 2) - winter 2019

Het is hier druk.

Niet alleen de voorbereidingen 
voor het breirolletje maar ook
andere leuke dingen.

Maar toch lukt het tussen alles door
wat patroontjes te breien.


Soms verdwijnt er een patroontje
omdat ik het toch minder mooi
vind passen in de rol.

En soms verschuift er wat.

Wat een voorpret kun je zo al hebben.


Morgen krijgen jullie het eerste patroontje. 
Ik denk zo tegen een uur of zeven.

Morgen is onze dag gevuld
met kerkgang en feest.

Waarschijnlijk heb ik 's avonds
pas tijd om op FB en hier te kijken.


Maar misschien dat jullie elkaar kunnen helpen
als dat nodig mocht blijken.

Maandag heb ik meer tijd.

Deze foto's zijn van het breirolletje dat ik
een poosje geleden liet zien.

Dit was nog voor het wassen. 
Na de wasbeurt is het katoen
mooi vol geworden en de steekjes
mooi egaal.

Ik zou het bijna vergeten...
maar iemand vroeg waar je een breirol voor gebruikt.

Ik verwijs graag door naar een bericht van Berthi
over de breirol dat je hier (klik) kunt vinden.

Nu nog één nachtje slapen
 en dan is het zo ver!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Geniet van je zondag en het feest. Haast je maar niet.
Fijne dag, Dalia