vrijdag 29 november 2019

Breirol (vervolg) - winter 2019

Overweldigend jullie reacties hier 
op mijn blog maar ook op FB.

Een paar dames vroegen of 
mijn blog ook via e-mail te volgen is.

Naschrift: Helaas werkt dit niet meer.

Gelukkig bleek dat niet zo moeilijk
en heb ik aan de rechterkant van mijn
blog een button geplaatst waar 
je je e-mailadres kunt in vullen en dan
wordt je (als het goed is) automatisch geinformeerd 
wanneer er hier een nieuw bericht verschijnt.


Gisteravond heb ik de eerste patroontjes gebreid.
En vanavond komt daar in ieder geval nog één bij.

Tijdens het breien worden er 
aantekeningen gemaakt om te zorgen
dat jullie het straks na kunnen breien.

Tot nu toe werk ik met veel plezier aan
deze nieuwe breirol.

Tijdens het breien bedacht ik mij dat het
voor sommige van jullie handig kan zijn
om markeerders te gebruiken 
daar waar er met kantsteken wordt gewerkt.


De kantsteken zijn de eerste en laatste vier steken
van de breirol.

Een goed alternatief zijn kleine kleurrijke elastiekjes
van de drogisterij... *Ü*...

De foto's die je hier ziet zijn van een ander breirolletje...
... dus niet schrikken van de gaatjes die je ziet...
... ik gebruik deze foto's alleen om dit bericht
wat op te vrolijken... 


Nu nog uit zien te vogelen hoe ik een
FB-pagina voor mijn breirol kan maken.

Dat stond nog op mijn takenlijstje
en gisteren kwam ook die vraag bij mij terecht.

Ik hoop daar morgen aan toe te komen.
Gelukkig komt mijn oudste dochter dit weekend op bezoek
en kan zij haar "ouwe" moeder een beetje helpen.

Wat is er veel verandert sinds mijn
vorige meebrei-projekt.

FB en IG (instagram) zijn niet meer weg te denken.

Nog twee nachtjes slapen
 en dan komt het eerste patroondeel uit...

Zijn jullie er klaar voor???

XXX

4 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Ik ben er helemaal klaar voor. Katoen en naalden liggen klaa.🤗

margaquilt zei

Ik kijk er naar uit!!!
Fijn weekend.
Groeten
Marga

Truus zei

Dank je wel Annelein. -zag de button niet.
Het wordt een mooie breirol wat ik zo zie!
groetjes, Truus uit Drenthe

Geesje zei

Kan ik de patronen van de totale breirol ergens vinden??
Groetjes Geesje