donderdag 2 januari 2020

Een gezond, gelukkig en goed 2020...

Het nieuwe jaar is begonnen...
...2020...

Een raar begin...
... het lijkt wel of ik het gevoel
voor de dagen wat kwijt ben.


Weekendgevoel terwijl het toch
echt een gewone doordeweekse dag
is vandaag.

...*Ü*....


Helemaal niet erg...
... wel raar...

Voor vandaag wat plaatjes...
die ik nog in het oude jaar heb geschoten.

Maar toen nog niet kon laten zien...
... omdat het borduurpatroontje...
nog even "geheim" moest blijven.


Soms vind ik het gewoon fijn
om dingen naast mij neer te leggen
waar ik blij van word.

En dan pak ik mijn fototoestel en ga
maar zo wat plaatjes schieten.

Een bakje koffie of thee erbij...
... en dan gewoon genieten...


Zoals dit vrolijke doosje...
... zo grappig met dat rode  neusje...
en de borduurmok.

Even een happy moment voor mijzelf...


Alles wordt dan 
wat heen en weer geschoven.

En de camera wordt telkens opnieuw
weer opgepakt.

Zo gemakkelijk met de digitale camera's
van nu.


Geen fotofilmpjes
die ontwikkeld moeten worden.

Afwachten of het
een mooi plaatje is geworden.

Maar meteen resultaat...
... wat niet mooi is gaat weg...
... en de rest mag blijven...


Mooie lapjes erbij zoeken...
... dat hoort bij mijn happy moment...


Mijn quakerlap wordt er nog bijgepakt...
... want die heeft ook een hoog
happy moment gehalte....


Links om...
... rechts om...

Je kunt er maar druk mee zijn...
... *Ü*...

Ik ben benieuwd wat 2020
allemaal gaat brengen.


Er zullen hoogtepunten zijn...
maar ook lastige momenten.

Dat hoort bij het leven.

Met mijn blog probeer ik dit nieuwe jaar
veel "happy moments" te creeren...
... voor jou... maar ook voor mijzelf...

...*Ü*...


Ik wens jou een gezond, gelukkig en 
goed 2020 toe!!!

XXX

10 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Prachtig mooie plaatjes, gewoon genieten.
De kleuren helemaal de mijne ook.
Fijn gelukkig Gezond 2020 met heel veel happy momenten en dagen.
Groetnis Annie

marga zei

Ook voor jou heel veel geluk liefde en gezondheid voor 2020.Met het ontwerp van de breirol heb je mij al heel veel mooie momenten gegeven.
Groeten
Marga

Annelies zei

Willeke voor jou ook een heel gelukkig, gezond maar ook creatief 2020 toe !

Else zei

Willeke voor jou ook een heel gezond gelukkig en creatief 2020

Truus zei

Ook voor jou veel heil en zegen in het nieuwe jaar met heel veel creatieve momenten.
Leuk om zo bezig te zijn, dat mag ik graag in de tuin doen-foto's maken van alles wat groeit en bloeit (en ons steeds weer boeit..Fop.I.Brouwer)
Breirol vordert langzaam en komt zeker af als het bezoek weer weg is.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Truus zei

Ook voor jou veel heil en zegen in het nieuwe jaar met heel veel creatieve momenten.
Leuk om zo bezig te zijn, dat mag ik graag in de tuin doen-foto's maken van alles wat groeit en bloeit (en ons steeds weer boeit..Fop.I.Brouwer)
Breirol vordert langzaam en komt zeker af als het bezoek weer weg is.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

wilma oud zei

Wat mooi wat je laat zien. Fijn weekend. Groetjes Wilma

Fuchsiaantje zei

Ik wens je een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toe, ik ben via Mirjam mijn dochter op jouw blog gekomen en heb genoten van al dat moois wat jij maakt. Ik heb zelf ook een blog en zou het leuk vinden als je ook een keertje reageerd bij mij dan heb ik jouw blog misschien ook in mijn rijtje staan, groetjes van mij, Riet.


Hobbyrita zei

Ook voor jullie een gelukkig, gezond, liefdevol maar toch creatief 2020! Mooie foto's maak jij toch altijd.

Gerda Hijink zei

Ik wens jou ook het allerbeste voor 2020.Ik kom met heel veel plezier dagelijks op je blog kijken.Enthousiast geworden over de adventbreirol en die inmiddels afgemaakt.Nu ben ik bezig met de crisisrol maar daar mis ik volgens mij deel 14 klopt dat?
Met vriendelijk groeten,
Gerda