vrijdag 10 januari 2020

Witte was...

Vandaag was ik wat door mijn foto's 
aan het neuzen...
... op zoek naar iets...
 om een blogje over te schrijven.


Toen ik deze foto's tegen kwam.

Hier wordt ik ook blij van.
Witte was!!!


Alles gevouwen en gestreken.
Klaar om in de kast gelegd te worden. 


Vorig jaar oktober ben ik in Bronkhorst geweest
met de meiden van de quiltbee.

Prachtig linnengoed hebben ze daar.


De dame die de lezing verzorgde 
had zelf ook een prachtige pronkkast.

Vroeger was de sleutel van die kast
in het bezit van de vrouw des huizes.

Het was haar trots en kapitaal.


 Nou... hier valt niets meer te halen...
dus geen slot op mijn linnenkast.

Maar wel kan ik genieten
als mijn wasmand er zo uitziet...
... *Ü*...


Nu moet ik stoppen...
want er ligt hier weer
een nieuw lading vouw-
en strijkgoed te wachten.

Fijn weekend allemaal!!!

XXX

9 opmerkingen:

Truus zei

Mooie stapel wasgoed in de wasmand.
Zie altijd tegen het strijken op, maar als ik bezig ben dan geeft het ook een heerlijk gevoel als de stapel gestreken wasgoed groeit. lol
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Annelies zei

Het ziet er prachtig uit !

wilma oud zei

Ik kan ook zo genieten van schoon en gestreken linnengoed. Wanneer ik mijn linnenkast opentrek, ziet het er ook zo mooi strak uit. Fijn weekend nog. Groetjes Wilma

Jeanny zei

Heerlijk berichtje en ik strijk ook alles graag netjes😊

Quilting Moesje zei

Heerlijk ziet de gevulde mand eruit 😍 Kraakhelder wit met wat rood :0))

NADINE zei

Zo mooi ! Jij kunt heel trots op dit zijn :)
(mag ik vragen welke wasmiddel jij gebruikt voor die witten ?)
Hartelijk bedankt,

Nadine

Coby Breitner zei

Oh ja zeker weten ik word ook blij van witte was. Sommige mensen strijken niks meer, nou ik wel hoor.

Het lieve leven... zei

Heerlijk...ik ook!! Die laatste foto...prachtig!

Anoniem zei

@ Nadine
De zakken waspoeder van de Lidl. Soms doe ik er wat bakingsoda bij. In dat geval draai ik een heel programma met voor en hoofdwas op 60 graden. Mijn machine kun je zo instellen dat hij tijdens de voorwas de was een poos laat inweken. Het liefst hang ik het daarna lekker buiten in de zon op...