zaterdag 4 juli 2020

Een bijzondere borduurlap...

Een poos terug liet ik hier een borduurwerkje
zien, die ik had gemaakt met een
freebie van Needleprint.

Het patroon heb ik daar jaren geleden gedownload
en lag netjes in een map opgeborgen.

Helaas is het niet meer
mogelijk om deze freebie via Needleprint
te downloaden.


De lap heet "Red and White and Sweetie"
en is een ontwerp van Jacqueline Holdsworth.

Op 7 juni 2011 is een foto 
van de lap, zonder tafels,
te zien in dit bericht (klik).


Zeg nou zelf...
het is toch een plaatje?

Dat vond ik indertijd ook
en was er meteen weg van.

Een maand later plaatst Jacqueline
dit bericht (klik).

En zo krijgt "Red and White and Sweetie"
er een prachtige "multiplication" bij.

 bron: pinterest

Deze foto is alleen nog maar
op pinterest terug te vinden.
Maar stond oorspronkelijk
bij het bericht van 5 juli.

En op dat laatste plaatje werd
ik nog meer verliefd!

Het borduren was een feestje om te doen...
en het is nog steeds een feestje 
wanneer ik naar deze lap kijk.

XXX

6 opmerkingen:

Annelies zei

Ik ben weg van Multiplication Samplers. Heb er ook een bord van op Pinterest. Ik heb zelfs een aantal patronen. Ooit !

Annelein zei

@ Annelies,
Het is al even geleden dat ik de missende foto's heb gevonden via pinterest... En als ik het mij goed herinner bleek dat inderdaad op jouw account te zijn...

Karen - Quilts...etc. zei

very nice redwork

Jeanny zei

Mooie lap hoor! Blij dat ik het patroon indertijd heb opgeslagen. Heb zelfs meerdere patronen van multiplication samplers😊

Truus zei

Mooie merklap en grappig zo met de tafels er onder.
Ga je nog meer hiervan maken?
Gezellige avond
groetjes, Truus uit Drenthe

Annelein zei

@ Karen... thank you

@ Jeanny... ze zijn leuk hĂš?!

@ Truus... vast wel... ;)...