woensdag 1 juli 2020

Niet gehaald, toch geslaagd...

In april heb ik mee gedaan met een 24- uurs
borduurchallenge.

Van 24 april t/m 26 april duurde
deze challenge, om precies te zijn.


Je wordt uitgedaagd om in drie dagen
 24 uur te borduren.

Omdat manlief de zaterdagen werkt
zijn de vrijdag en zaterdag
voor mij altijd gemakkelijk
in te plannen.

De zondag is een grotere uitdaging.



Dit keer heb ik de challenge
 niet gehaald, het stopte bij 21 uur,
maar vind ik het zelf helemaal geslaagd.

Want wat was het
weer leuk om mee te doen.


Het patroon is voor velen van jullie
een bekende.

Het is een freebie van Needleprint (klik).


(bron: Needleprint)

Is het geen plaatje???

Hoewel Jacqueline is gestopt met bloggen 
is haar blog nog steeds toegankelijk.

En dat is fijn want wat heb
ik van haar blog genoten.

Het is een schatkamer vol met informatie.


Ik heb de tekst in het Nederlands geborduurd...
dat was wel even wat puzzelen...
... maar het is gelukt...

... *Ü*...


Dit beertje hield mij gezelschap.

Jaren geleden gemaakt
en tijdens de eerste weken
van de lockdown
kreeg hij een plekje
bij mij aan de keukentafel.

XXX

8 opmerkingen:

Annelies zei

Ik vind het knap van je dat je aan dat soort dingen meedoet. Ik zou het niet redden, dat weet ik nu al.

Willy zei

Knap hoor! Mooi patroontje borduurde je. Hopelijk bleef je fris genoeg en hoefde je niet veel achteruit te borduren.

Annelein zei

@ Annelies... Iedereen kan zijn eigen regels maken... Je kunt je eigen regels maken... meedoen is belangrijker dan het einddoel... ;)...

@ Willy... Er is wel wat achteruit geborduurd... ;)...

Karen - Quilts...etc. zei

very pretty embroidery and I love your bear

Truus zei

Dapper om aan deze challenge mee te doen!!!
Het was mij zeker niet gelukt, maar dat is ook niet belangrijk.
Schattig beertje houdt jou gezelschap!
groetjes, Truus uit Drenthe

marga zei

Wat fijn om weer iets van jou te lezen.
Het is je niet gelukt maar het lijkt mij wel een uitdaging met een mooi lapje als eind resultaat.
Groeten
Marga

Annelein zei

@ Karen - Thank you... <3...

@ Truus - Het was ook mezelf afsluiten van de wereld om mij heen... even alleen maar borduren...

@ Marga - Dat was het zeker... :)..

Jeanny zei

Heel mooi resultaat Willeke!!