maandag 19 april 2021

Een leuke challenge...

 Ik ben dol op 24-uurs borduurchallenges.

Van vrijdag tm zondag
 proberen 24 uur te borduren.

Eind januari was er ook zo'n challenge...
...*Ü*... 


Deze quaker lag al even te wachten
 om afgemaakt te worden.

Een prachtig mysterie sampler (klik) 
van Linen and Threads.

Nog steeds te downloaden...


Halverwege de challenge was hij af.

Het jaartal laat ik staan op 2020...
het jaar van de SAL...
...*Ü*...

Er kunnen nog initialen worden toegevoegd.
 
Er zijn wel wat ideetjes 
maar ik vind de lap voor nu wel prima zo...
... *Ü*...

Fijne dag allemaal...

XXX

(wordt vervolgd)

12 opmerkingen:

marga zei

Fijn om weer iets van jou te lezen. Het prachtige borduurwerk staat ook nog op mijn verlanglijstje.
Groeten
Marga

Annelein zei

@ Marga
Ik kan het je alleen maar aanraden... zó leuk om te borduren.

Shami Immanuel zei

Nice embroidery. I have downloaded two sal patterns from linen and threads and waiting for some projects to be finished before starting it.

Anoniem zei

Knap hoor 24 uur achterelkaar borduren , dan bereik je wel wat !

Gr An.

Jess zei

It looks wonderful in red!

AnitaA zei

Leuk dat je er weer bent, heb je blogjes gemist!
Groet AnitaA

Hobbyrita zei

waauw, de jouwe is al af, ik ben gestrand in april moet ik met schaamte bekennen. Maar de wil om hem af te maken is er nog wel, enkel weinig borduurtijd momenteel, zal wel beteren in de zomer. Laat ons toch zeker je borduurwand zien als je hem maakt! Ik ben heel benieuwd.

Annelein zei

@ Shami Immanuel
They have wonderful patterns... enjoy your stitchingtime...

Annelein zei

@An - gelukkig wel verdeeld over 3 dagen... maar de eerste keer was het écht een 24-uurs marathon... dat had ook wel wat...

Nog bedankt ook voor je berichtje in maart... dat heeft mij ertoe aangezet om te overdenken of en hoe ik met mijn blog verder wil.

@AnitaA - wanneer je met FB stopt heb je maar zo tijd over... vind het zelf erg leuk om weer te Blogger...

@Rita - Net wat je zegt... straks in de zomer weer fijn verder borduren... komt vast goed...

Chookyblue...... zei

Just gorgeous

Willy zei

Wat is het een prachtige lap geworden. Ik ben vorig jaar tot en met deel 8 gekomen. Het is voor mij een mooi weer werkje, dus als ik buiten zit. Met deel 9 ben ik net begonnen. Hopelijk wordt het snel weer mooi weer en kan ik verder.

Annelein zei

@ Chookyblue - Thank you!

@ Willy - Vast!