vrijdag 23 april 2021

Voor wie snel is...

Deze Marion Lang sampler
is een prachtige freebie (klik)
die ik net heb ontdekt.


Het borduurwerk is 93 x 160 kruisjes
 en wordt in twee kleuren geborduurd.

Wees er snel bij
want het downloaden 
kan elk moment worden gestopt.

Deze freebie is beschikbaar gesteld door


Daar kun je ook deze sampler vinden,
Jesus wept, van Elizabeth Cooper.

Het downloaden hiervan gaat wat omslachtiger
en helaas kan ik je daarbij niet helpen.

Het beloofd weer een zonnige dag te worden
en ik verwacht zo 
een heel lief klein mannetje...

Maar omdat het downloaden van Marion Lang
elk moment kan stoppen
móest ik nu wel snel een bericht hier posten.

En dat terwijl ik eigenlijk bezig ben
met een 24-uurs borduurchallenge...
...*Ü*...

Fijn weekend allemaal ...

XXX

7 opmerkingen:

Truus zei

Dank je wel voor deze freebee en heb het al gedownload.
Hou wel van dit soort samplers.
Heb die van Annelies en Simone ook opgeslagen, maar vind het prettiger om een patroon in 1x te hebben om van te werken.
Jij veel plezier met je kleine manneke vandaag!! ( klein beetje jaloers!😉) Heb laatste kleinzoon in zijn 1 1/2 jarige leventje nu 3x in levende lijve gezien.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Annelies zei

Dank je wel. Ik was op tijd ! Ik las dat hij er eigenlijk al vanaf had moeten zijn.

Annelein zei

@ Annelies... Ja.. ik had ook begrepen dat ik te laat was... Maar toen hij nog werkte dacht ik... meteen delen op mijn blog...

@ Truus Fijn dat het gelukt is. Dat bericht over je kleinzoon raakt mij... dikke knuffel en liefs... Willeke

Willy zei

Het is mij ook nog gelukt. Dank je Willeke! 24 uurs borduur-challenge en klein mannetje?

Annelein zei

@ Willy... Er komt nog een blog over de challenge... mét uitleg... ;). En van dat mannetje..,ik heb net mijn blog terug gelezen en kan helemaal niets over hem vinden... :0... Dank je wel voor je vraag over hem... ook daar komt snel een bericht over...
Lieve groet, Willeke

Marianne zei

Bedankt voor de tip!

Annelein zei

@ Marinanne... graag gedaan...