woensdag 28 april 2021

Een leuke SAL...

 Nu ik hier weer wat actiever ben
zie ik voor mij 
nieuwe dingen voorbij komen.


Zoals de SAL van Palkó-lap.
(Bron: Palkó-lap)

Allemaal prachtige randen
die als een log cabin zijn verwerkt
in een borduurpatroon.

De SAL is op 10 maart gestart 
en duurt tot 13 mei.


Het patroon telt 101 x 101 kruisjes.

In totaal zijn er 9 delen...
...die wekelijks op haar blog worden gepubliceerd.

Hier (klik) kun je zien
hoe de randensampler wordt.

Voor het gemak heb ik hier ook de linkjes
naar de eerste zes delen voor jou.



Je hoeft je niet aan te melden voor de SAL...

De patroondelen blijven op haar blog
als freebie beschikbaar.

Ik roep elke keer 
ik maak eerst af wat ik onder handen heb 
maar dit is toch wel heel leuk
om mee te beginnen.


Ik heb er weer een WIP bij...
... *Ü*...

XXX

11 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

it is very pretty stitching

Shami Immanuel zei

The log cabin pattern is interesting. I will save the charts to stitch in future.

Carry zei

Ik moet nog even wennen dat het blog weer in gebruik is, zo inspirerend

Annelein zei

@ Karen.... thank you...

@ Shami... its very pleasant to stitch... its hard to put it down...

Annelein zei

@ Carry... leuk om te lezen dat je het inspirerend vindt... ;)....

Willy zei

Mooi! Borduren kan goed in log cabin.

Eveline de Boer zei

Dag Annelein,

Ik geniet van al je mooie werkstukken.
Maar ik heb je hulp nodig voor het vinden van de patronen palkolap.
Het lukt mij niet.
Met groet van eveline

Annelein zei

@Eveline, wanneer je op deel I, deel II etc. klikt kom je bij de verschillende patroondelen.

Met een vinger net zolang op het plaatje drukken totdat er een scherm verschijnt. Dan kun je klikken op "afbeelding downloaden".

Voor dit specifieke patroon staat er helemaal onderaan dit blogbericht ook een linkje naar het plaatje met het totale patroon.

Hopelijk lukt het zo en anders misschien even iemand je directe omgeving vragen.

Groetjes, Willeke

Annelein zei

@Eveline, sorry, dat laatste is niet juist. De directe link naar het totale patroon vind je helemaal onder het blogbericht van 21 juni 2022. Daar moet je op "hier" klikken en dan wijst het zich vanzelf... ;).

Unknown zei

Bedankt Annelein. Het is gelukt!

Annelein zei

Graag gedaan.