donderdag 10 juni 2021

Spring Sampler en zonneschijn...

Schreef ik in mijn vorig blogje nog over regen...
... deze week is het volop genieten van de zon.

Elke dag zit ik wel een poosje in de tuin...
... heerlijk die warmte op mijn huid.

De Spring Sampler is nu ook 
helemaal af!


Dat middelste vakje onderin
was een heel ding.

Ik heb geprobeerd het reversible
te maken maar ben
ergens halverwege gestopt.

Ik ga het vast nog een keer proberen.


Het allerleukste aan dit patroon
waren de vakjes
met stopjes en mooie vullingen.

Daar kan ik 
maar niet genoeg van krijgen.


Wie het borduurwerkje "live" te zien krijgt
is vaak verbaasd hoe klein het in werkelijkheid is.

Daarom ligt er dit keer een vingerhoedje bij 
om je een klein beetje een indruk te geven
van de afmetingen.

En voor degenen die het precies willen weten...

Het heeft 10 kruisjes per cm,
en is 11,5 x 21 cm groot.

Geborduurd met Gutermann garen op
katoenen stof.

Het is een gratis ontwerp van Susan Ache. 
In dit bericht (klik) vind je een link naar het patroon.

Geniet van het mooie zonnige weer!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Het word erg mooi, maar die warmte mag heel gauw verdwijnen naar een ander continent !

Gr Ans .

Coby Breitner zei

Echt heel mooi en zo fijntjes.

Truus zei

Het is heel mooi geworden en had ook niet in de gaten dat het zo klein is.
Afgelopen weekend voor het eerst sinds een jaar weer een klein borduurwerkje kunnen maken. Het is een sleutelhanger geworden voor een vriendin die 2 rode poezen heeft. Zag het patroon bij Palko Lap.
Geniet van deze mooie dagen.
groetjes, Truus uit Drenthe

Marguerite zei

Prachtig borduurwerk.
Als ik dit zie wil ik ook weer borduren. Waarom zitten er niet meer uren in een dag

Petra zei

Wat is hij mooi geworden! Vind het altijd bijzonder om te zien en dat je daarvoor zoveel geduld hebt (dat heb ik dus niet echt..) Ga je hem inlijsten?

Groet, Petra

Hobbyrita zei

Hoe mooi is dit weer geworden!! Ik ga hem zeker ook opslaan voor ooit.... dit is echt weer een prachtig stukje borduurwerk geworden, iets om trots op te zijn en mee te pronken!!!

Willy zei

Prachtig!
Petje af Willeke, dat doe ik je niet na.

Annelein zei

Dank jullie wel voor de lieve berichten.

Annelein zei

En meer uren in een dagtour zeker fijn zijn. Daar herkent menigeen van jullie je vast wel in. Deze sampler wordt met grote waarschijnlijkheid ingelijst... komt er dan eindelijk een borduurwand in mijn huis?