donderdag 30 juni 2022

Afvinken...

 Vanmorgen ging hier al vroeg
het tempo omlaag.

Het zou een warme dag worden.

Mijn koffiemoment trok ik daarom iets naar voren...
... en iets voor negenen zat ik buiten,
onder de overkapping.


Dit werkje ging mee naar buiten...
... een oudje van vorig jaar...
die bijna af is.


Er kon niet te lang aan gewerkt worden
want er stond een kort bezoek aan de markt
op mijn agenda.

Snel mijn boodschappen gedaan 
en toen weer naar huis.


Kleine Tijs is ook nog langs geweest.

Hij heeft heerlijk in z'n badje gezeten
en daarna jongensdingen gedaan.

Alles moest geinspecteerd en uitgeprobeerd.

En vooral alles... zelluf doen...
... *Ü*...


Ik kon zelfs nog wat kruissteekjes maken...
... niet heel veel... want je blijft kijken
 naar zo'n ondernemend mannetje.


Rond het middaguur werd hij door zijn mama opgehaald...
en daarna werden de laatste steekjes geborduurd.


En nu is het af!

Zo fijn om iets af te kunnen vinken.

Dat hoop ik de komende tijd
nog veel meer te kunnen doen.


Plannen is niet zo'n mijn ding...
maar ik heb mij voorgenomen
elke week iets af te gaan maken.

Voorlopig kan ik daarmee wel voort.

Er liggen best nog wat 
half afgemaakte projekten
hier in huis.

XXX

9 opmerkingen:

Dientje zei

Blijft het nu als een afgemaakt borduurwerk en gaat het in een doos, of werk je het ook verder af? Is een mooi borduurtje. Groet, Dientje

Annie Kingma zei

Leuk en lief borduurtje, hoe word het afgewerkt ?
Groetnis Annie

Annelein zei

@Dientje, veel verdwijnt in een bewaardoos...maar hier heb ik wel iets voor in gedachten...

@Annie, dat hoop ik je over een poosje te laten zien...

Annelies zei

Wat een leuk borduurtje !

miekequilt zei

Wat een leuk werkje. Heerlijk, weer een affo.

Annelein zei

@ Annelies en @ Mieke, dank jullie wel. Ben er zelf ook heel blij mee... *Ü*...

Truus zei

Een leuk borduurwerkje en ja als je hier aan gaat werken met zo'n klein manneke die alles wil ontdekken.....
Maar het is nu af en benieuwd wat het volgende wordt, wat je af wil maken.
Zonnige dag en groetjes, Truus uit Drenthe

Joke zei

Heerlijk om iets af te hebben. En dan ook nog in goed gezelschap geweest. Lief!

Anoniem zei

Erg leuk je borduurwerk van de " verspieders" Marja