zaterdag 2 juli 2022

Volle dag...

 Toen het borduurwerkje van de "verspieders"
af was... vond ik het tijd worden
om weer met deze lap verder te gaan.


Veel heb ik nog niet van deze lap laten zien...
alleen hier (klik) en hier (klik) 
kun je er iets over lezen.


Het "token of love" ornament
met daaronder de mooie bloem en links de ruit
waren allemaal al geborduurd.

Gisteren heb ik het ornament 
in de linker bovenhoek afgemaakt.


's Avonds werd er een begin gemaakt
met het ornament daaronder.

Ik moet er telkens goed aan denken
dat de kruisjes dezelfde kant op gaan.

Het is erg verleidelijk om de lap
een kwartslag te draaien.


Het is altijd weer even "wennen"
maar het is net als fietsen...
... je verleert het nooit.


Vanmorgen kon ik het niet laten
om twee bloemetjes te borduren.

Manlief is een paar uurtjes weg
en ik zou eigenlijk snel door het huis vliegen
met sopdoek en stofzuiger.


En dat ga ik zo ook doen...
... maar eerst wil ik de lap hier nog even laten zien.

Vandaag hebben we weer een volle dag
en dan komt het er niet meer van 
verwacht ik zo.

Volle dagen vind ik niet erg...
drukke dagen wel...
... *Ü*...

Fijn weekend!

5 opmerkingen:

Truus zei

Een pronkstuk als dit borduurwerk af zal zijn.
En intussen bedenken of je et gaat inlijsten of met een open randje gaat afwerken.
Fijne dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Annelein zei

@ Truus, dank je wel. Deze wil ik gaan inlijsten... :).

Marja Rijnsburger zei

Prachtig borduurwerk maak je toch altijd, zo fijntjes.
Fijn weekend.

Annie Kingma zei

Zo mooi werkje weer. Ik wist niet dat je kon borduren met Gütermann 46.
Doe altijd DMC garen
Fijne zondag Groetnis Annie

Jess zei

Es un diseño muy hermoso!