maandag 6 juni 2022

Een tweede keer...

 Het is heel wat jaartjes geleden
dat ik deze "Token of Love"
heb geborduurd.

Op 11-draads linnen met DMC 815.


In oktober/november 2020
ben ik opnieuw begonnen.

Nu op 20-draads katoen met Gütermann 46.

De bovenste lap wordt veel te groot
voor mijn "borduurwand".

De onderste lap zal er vast
een mooi plaatsje krijgen.


Er zit zoveel tijd tussen deze twee borduurwerkjes
dat het lijkt alsof ik het voor het eerst borduur.

Er werd dan ook een snelle start gemaakt.
Waarschijnlijk tijdens de 24-uurs borduurchallenge, 
maar dat weet ik niet meer

Nog meer reden om dit blog 
"bij" te houden.


Heel veel aandacht heeft de lap daarna niet meer gehad.

Zo ziet ze er momenteel uit...
... ze ligt netjes op een stapeltje te wachten
 tot ik weer verder ga.

XXX

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Knap zo fijn borduren ,wat is een borduurwand en ik ben ook benieuwd naar de 24 uur challenge ,borduur je dan totaal 24 uur of 24 uur achter elkaar .?

Gr .Marjan.

Annelies zei

Een hele mooie lap !

Dientje zei

Wat moedig om zo'n lap 2x te maken. Maar een groot borduurwerk die in de kast blijft, is ook niet alles. Veel plezier met het 'fijne' borduren. Groet, Dientje