dinsdag 7 juni 2022

Een tweede keer... (vervolg)

Nadat ik gisteren mijn blog had geschreven 
kwam ik nog een paar foto's tegen
van de quakerlap. 


De foto's zijn gemaakt op 15 augustus 2020. 

In de zomervakantie was er Claudines quilt...


... ik zag de quilt per dag groeien...

En zoals zo vaak
heb ik daarna behoefte aan wat anders.

Zo te zien werd dat dus deze quakerlap
... *Ü*...


De quakerpatronen hebben op mij 
een rustgevende uitwerking.

Maar niet alleen de quakerpatronen hoor...
... *Ü* ...

Bijna al het handwerken...
...terwijl je handen bezig zijn...
 je gedachten ordenen.

Een borduur-, brei-, haak- of gewone naald...
...het maakt eigenlijk niet uit.


De borduurlapjes die nog niet af zijn
 liggen allemaal netjes bij elkaar.

Binnenkort maar eens een blogje aan wijden.

Niet alleen leuk... maar voor mij ook handig
om overzicht te krijgen in wat ik nog heb
en wat ik graag dit jaar af zou willen maken.

XXX

1 opmerking:

Truus zei

Mooie warme kleur rood gebruik je nu voor deze 'nieuwe' quackerlap.
Goed idee om alle nog niet afgemaakte werkjes bij elkaar op te bergen.
Dat zal best een flinke stapel bij mij zijn,want als ik bezig ben met een wat groter borduurwerk, dan wil ik weer iets anders maken om te zien of het wordt zoals ik in gedachten heb.
Veel borduurplezier en gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe