donderdag 2 juni 2022

Nieuwe schatten...


 In januari sloeg er een virus toe...
... het haakvirus... *Ü*...


Er werden bolletjes katoen
uit mijn voorraad tevoorschijn gehaald
en mijn haaknaaldendoosje geinspecteerd.


Er werden kleedjes gehaakt...
klein... kleiner... kleinst.


Daar wil ik nog eens wat mee gaan doen...
maar zo geniet ik er ook heel erg van.


Hier bleef het niet bij.

Er kwam een buideltje bij
en een zakje.

Daarna vond ik ergens een patroon voor een babymutsje
en die wilde ik ook heel graag haken.


Omdat het een erg hardnekking virus was
kwam er ook nog een kleedje uit mijn handen.

Gewoon... omdat het zo leuk is.


Het was even heel wat anders...
... en gaf afleiding...

...*Ü*...


Het kleedje is af
en heeft nog een randje gekregen.

En toen... net zo onverwachts als het virus kwam...
... is het ook weer verdwenen.

Geen idee wanneer het weer toeslaat...
... maar ik ben blij met mijn nieuwe schatten.

XXX

4 opmerkingen:

Annelies zei

Ik heb wel eens een quilten gezien met allemaal opgenaaide kleedjes. Was erg mooi. Misschien een idee ?

Chookyblue...... zei

Beautiful Crochet items....... Back to sewing now?

Truus zei

Zo herkenbaar dat een techniek een poosje helemaal de aandacht krijgt en zomaar ineens is het weer voorbij.
Heb van mijn moeder ook nog heel veel gehaakte kleedjes liggen en ben ook nog aan het denken hoe deze te verwerken.
Maar de Ring of Roses ga je nu toch wel afmaken?
Ipv te klikken op de link naar je blog,kwam ik per ongeluk op de link om uit te schrijven, maar dat wil ik niet hoor!! Alleen geen idee hoe ik dat ongedaan kan maken.
Zonnige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Arish zei

Has tejido unas cositas bien bonitas. BESICOS.