woensdag 1 juni 2022

Vierlande lap...

Mijn Vierlande lap is ook weer wat verder gegroeid
nadat ik er in december voor het eerst
over schreef (klik).

In december en januari 
werden er nog wat steekjes geborduurd...


Er zijn wat letters bijgekomen...


En telkens werden er foto's gemaakt.

Wel fijn... want die kan ik nu goed gebruiken
voor mijn blog.


Kaders werden opgevuld...
... rood... heel veel rood heb ik toegevoegd.


Zoals deze vogeltjes...
maar er zitten nog veel meer vogeltjes
verstopt in deze lap.


... en toen was de liefde even over.

Ook dit jaar is er weer een blacknovember uitdaging.
Tot die tijd wordt deze lap
netjes opgeborgen.

XXX

2 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Ach ja soms wil je even wat anders, november is meer een maand voor donker toch?!

Chookyblue...... zei

You have got lots of stitching done on this cross stitch.....