woensdag 2 november 2022

Herfst...

En dan is het al weer november.

Deze week is er 
een rode pompoen
geborduurd.

Het herfstthema heeft mij te pakken.


Geborduurd op een katoentje
die ik zelf met koffie heb gepimpt.

Daar kwam eerder een vraag over
en binnenkort zal ik proberen
hier een soort van tutorial
van te maken.


De pompoen heeft eigenlijk nog
... een mooie... 
maar ook bewerkelijke rand.

En zo... helemaal in z'n uppie
vind ik hem ook wel leuk...
... *Ü*...


Het is allemaal klein...
maar het lijkt mij leuk om al
die kleine borduurtjes
bij elkaar op een schaal
te leggen.

Werk in uitvoering dus...


Deze eekhoorntjes kon ik niet weerstaan.

Sinds de Bristol Sampler (klik)
heb ik iets met eekhoorntjes.


Er zullen er vast nog wel 
meer bij komen 
in de loop van de tijd.


 Maar voor nu is het gedaan 
met het rode borduurwerk.

November is bekend als
black sampler maand.

En mijn projekt (klik) van vorig jaar
 is nog niet af.

XXX

3 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

the squirrels and pumpkin are cute and so tiny

Coby Breitner zei

Wat ontzettend leuk patroontje die pompoen, mag ik vragen waar die van is?
groetjes Coby

Annelein zei

@ Coby, het patroon heet Harvest Blessing van Waxing Moon Designs.