woensdag 26 oktober 2022

Een eigen twist...

Vandaag is er niet gequilt...
maar wel geborduurd.


De rode freebie (klik) lonkte zo
dat ik vanmorgen een lapje heb gepakt
en gewoon ben begonnen.


Nou ja... gewoon???

Wel met een eigen twist...
...*Ü*...

Het idee plopte gisteren zo maar op
toen ik de pindrum zag.


En dan is er geen houden meer aan.

De rand is wat rustiger...
het lijken zo net van die kleine lampionnetjes.

En de eekhoorntjes kregen
een plekje op de grond.


Net als het mandje met...
ja met wat???

Ik hou het op appeltjes...
...*Ü*...


De rand heb ik ietsje langer gemaakt...
... zodat het patroon straks
 mooi "door" loopt.

Voor nu ben ik even uitgeborduurd...
mijn ogen vinden het welletjes.

Fijne avond.

XXX

3 opmerkingen:

Arish zei

Me gustan tus ardillitas, muy bonitas. BESICOS.

Hoebrechts zei

Een maandje met appels 🍎 🍏 of peren 🍐 die zijn ook van seizoen.
Zo schattig, bedankt om het te delen

Coby Breitner zei

Superleuk!