dinsdag 25 oktober 2022

Herfstfreebies...

De herfst heeft zijn intrede gedaan.

Het druilerige en koude weer
 is gelukkig wat voorbij.

De zon laat zich vandaag goed zien.

Samen met de verkleurende bladeren
geeft dat een mooi gezicht.

Bron: Tiny Modernist

Gisteren kwam ik 
deze "oude" freebie tegen,
van de tiny modernist.

Het patroon is hier gratis
te downloaden.

Ook Simone van Soedidee
heeft een leuke freebie op haar site staan.

Bron: Soedidee

Om te downloaden,
klik je hier.

Deze rode pindrum spreekt mij 
heel erg aan.

Denk dat ik daar deze week
een beginnetje...
... en misschien ook wel een eindje...
mee maak.

...*Ü*...

Hoe je zo'n mooie pindrum in elkaar zet
vind je in deze handige uitleg (klik).

Wanneer je je bij Simone aanmeldt
voor de nieuwsbrief 
wordt je vanzelf op de hoogte
gehouden van andere freebies
of handige weetjes.

Fijne dag

XXX

4 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

I have not seen such a shape for a pin cushion - it is quite pretty

Marlien zei

Ik ben zes keer over het woord pindrum gestruikeld voor ik hem door had 😂

Annelein zei

@ Marlien, ik kan me daar iets bij voorstellen... ;)...

@ Kathy, I only know them from the american designers from blackbird design.

marga zei

Leuk om te zien ook de borduurtjes uit het vorig blogje.
Groeten
Marga