woensdag 9 november 2022

CAL Christmas Eve Wishes...

Het tweede deel van de CAL
is meer werk dan ik had gedacht.

Geen vervelend werk
maar gewoon veel.


Ik heb de tijd
en geniet van de haaksteken.

Morgen komt het vierde deel al beschikbaar
en ik ben net
 met het derde deel begonnen.


Eerlijk is eerlijk...
ik moest wel even wennen 
aan de "rommelige" sterren.

Maar met elk steekje dat erbij komt
groeit ook de liefde voor deze deken.


De rode rand haak je met een grotere haaknaald.

Bij vasten wordt het werk letterlijk vaster
en zo voorkom je 
dat ze teveel naar binnen trekken.


Het is wel goed opletten...
want in het begin kwam ik 
dit af en toe tegen...

En dan zit er niets anders op
dan de hele boel uit te halen...
... *Ü*...


Het wordt al een hele lap!

Lekker warm om op schoot te hebben
tijdens het haken.

Vandaag een begin met de koekmannetjes.

Ik ben erg benieuwd
hoe de goudbruine kleur
het doet in deze deken.


Stiekem vind ik het wel 
een beetje spannend...

Maar er wordt gewoon maar begonnen
en daarna zie ik wel 
hoe het in het "echt" uitpakt.

Meer over deze CAL 
vind je hier en hier

Fijne dag.

XXX

6 opmerkingen:

Dientje zei

Wat wordt het mooi, ik zit er ook over te denken om deze te haken. Groet, Dientje

Marlien zei

Lijkt me ook knap lastig om die sterren een beetje fraai te krijgen.
Maar het is je goed gelukt.

Karen - Quilts...etc. zei

it looks pretty - I wonder how those stars are made

Annelein zei

@ Karen, Marlies en Dientje,
Dank jullie wel voor de opbeurende woorden.

Dientje, ik kan het van harte aanbevelen.
Karen, its done in single crochet and you have to switch thecolours in a certain way. The pattern and you tube instructions are very good.

loulee zei

This looks interesting. Hmm, how will the gold fit I wonder?

Coby Breitner zei

Wordt hartstikke leuk toch ook met dat oker!