zondag 6 november 2022

Blij met het resultaat...

Nu het quilten van mijn
Azuraquilt op schema ligt
bedacht ik dat het wel
heel leuk is om
met deze CAL (klik) te starten.

Zaterdag waren we 
in de buurt van mijn favoriete wolwinkel...


...en daar kocht ik deze beauties...
voor de Christmas Eve Wishes CAL.

Ik wist dat ze daar DK verkochten...
Double Knit van Stylecraft.


Ik had geluk... want er lagen nog precies
drie bolletjes rood.

Het cream werd vervangen door wit
omdat de kleur van Stylecraft
erg gelig is en daardoor "oudbollig" oogt.


Voor groen koos ik Meadow
en de beige kleur veranderde ik in Gold.

Thuisgekomen kon ik niet wachten
en werden de eerste toeren gehaakt.


Vanmorgen ging ik verder met de bolletjes
en in de loop van de dag volgde de rest.

De "candy stripe" is ondertussen ook af...
... maar bij lamplicht worden de foto's 
minder mooi.


Dat hou je nog tegoed.

De kleur rood heet trouwens Lipstick...
...het is een wat warmer rood.

Tot nu toe ben ik blij met het resultaat...
... *Ü*...

XXX

4 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

I like the DK yarn by Stylecraft - and I have one whole skein of Lipstick color left in my basket I think from the last time I ordered yarn

Anoniem zei

Enig , ben even op haar site geweest maar wat omslachtig jammer de reclames vliegen om je oren en waar de informatie staat over het patroon ik kan het niet vinden !
Wel de informatie over de haaknaald en de reclame voor de haakgarens .

Veel succes met je haakwerk !

Groetjes Petra.

Annelein zei

@Petra,
wanneer je de linkjes in mijn blogbericht volgt kom je op de juiste pagina's. Grappig hoe verschillend een website wordt ervaren. Ze werken vaak anders dan een blog. Om een bericht te lezen moet je bij Anita op een afbeelding klikken. Het is even wennen, maar die reclame ... is mij niet eens opgevallen... 😉.

Anoniem zei

Dankjewel voor je uitleg ,ik ga het weer proberen ,misschien lukt het nu wel !

Groetjes Petra.