vrijdag 18 november 2022

Terug... en vooruit kijken...

 Van een trouwe lezeres hoorde ik
dat zij mijn berichtjes niet meer 
via de mail krijgt.

Daar heb ik misschien
 een oplossing voor gevonden.

Aan de rechterkant van mijn blog
kun je je (opnieuw) aanmelden
voor een e-mailbericht.

Hopelijk gaat dit helpen Truus...
... *Ü*... 


In februari
heb ik vooral aan deze twee 
lappen geborduurd.


Dat was deze freebie van Sassy Jacks.
Volgens mij alleen tijdens 
de Olympische Spelen beschikbaar.

Het was een leuke lap 
om te borduren.

Met een knipoog naar de
Bristol Samplers.


Haken en borduren...
dat was wat ik veel deed 
in het begin van dit jaar.

Terwijl ik echt dacht
dat dit vorig jaar was.

Zo lang geleden voelt het.


Tijdens de winterspelen
waren er tal van freebies
te vinden op het web.

Zoals deze... Laura Duet 1962.

Laura is een bekende flosstuber.

Samen met Brenda is ze te zien op 


Maar ik heb wel een disclaimer.

Mij niet bellen 
wanneer je straks
te veel projecten hebt.

... *Ü*...


Hier geen winterspelen 
maar vooral flosstubes 
en detectives bekeken.

Daarnaast was het een sport
om bij te blijven.

Want er waren ook nogal
 wat challenges waar je aan mee kon doen.


De lap van Laura was perfekt
voor al de verschillende opdrachten.

Borduur een gebouw...
... een mens...
... een dier...
...iets in rood...
... 500 kruissteekjes...
... iets nieuws...
etc.


Keuzes genoeg.

Via instagram zag je mijn borduursels
per dag groeien.


Hier op mijn blog 
doe ik dit meestal niet ad hoc.

Maar probeer ik met foto's 
een verhaal te vertellen.


Het is goed na te denken 
over hóe ik hier verder ga...

... ik gá verder hoor... 

...ik heb de smaak weer
 helemaal te pakken...

...maar hóe ga ik dat invullen
voor het komende jaar?

Binnenkort komt mijn 1000ste post
eraan.

En daarna komt de teller al aardig
richting de 2.000.000 viewers.

Nooit kunnen bedenken
dat het zover zou komen.

XXX

3 opmerkingen:

Annelies zei

Wat heerlijk weer die foto's te zien van waar je mee bezig bent. Goed weekend !

Karen - Quilts...etc. zei

all the stitching is so pretty - you do so much

Hoebrechts zei

Dank u om verder te gaan. U bent mijn favoriete blog. Ik kijk er elke dag naar. Grote dank voor alles dat u met ons deelt. Anne