donderdag 15 december 2022

Blogmas 15... Koud...

 Gisteravond is het
 een latertje geworden.

Ik moest en zou
deel 14 afhebben.


En dan zul je net zien...
dan borduur je sommige dingen
wel twee keer...

... *Ü*...

Ik wilde graag zien
of de kleine aanpassingen
die ik had bedacht ook
in het echt leuk zijn.


En dat was gelukkig zo.

De haren heb ik zelfs
drie keer geborduurd.

Eerst zoals het hoort...
toen wat blonder...
... maar dat werd het toch niet.

Vanmorgen heb ik het
weer geborduurd zoals het hoort.


Wel waren de wangetjes wat bleekjes...
dus daar kwam een beetje kleur op.

...*Ü*...

Vandaag was het laatste deel
van dit ornament zo anders dan gedacht...
... daar moet ik eerst nog aan wennen.

Dit groene kleurtje
zat in het pakje...
... Pine Needles...


Ik heb al een alternatief getekend
voor het geval
de liefde niet overslaat.

Eerst maar eens afwachten
wat de andere ornamentjes worden...


Het is hier trouwens
bitter koud.

We hebben ijs op het raam...
niet alleen aan de buitenkant
maar ook op de binnenkant!!!


Dan is zo'n winters tafereeltje
hartverwarmend.

Heb een fijne dag!!!

XXX

6 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

sounds like it is very cold ice on the window inside and out - I bet you have a wool sweater and socks on - stay warm and enjoy your beautiful stitching

Truus zei

Dat was wel heel koud bij jullie in huis met ook binnen vorst op het raam!
Was hier de afgelopen ochtenden steeds iets van-8° nog om 9uur.
Het zijn leuke plaatjes van de Kerst SAL en inderdaad iets van W.G van der Hulst.
Gezellig het onverwachte bezoek van dochter en kleinkinderen.
Veel borduurplezier en groetjes, Truus uit Drenthe

Coby Breitner zei

Prachtig die ijssterren op het raam.
Fijne dag, groet Coby

Annelein zei

@Truus, berekoud...brrrrr. Maar vanmorgen geen ijs binnen gelukkig... wel een mooi laagje sneeuw buiten.

Annelein zei

@Coby, lief... dank je wel.

Annelein zei

@Karen, I did... and warm pants...😉.