woensdag 7 december 2022

Blogmas 6...

 Dag 6...

Een bijzondere dag...
niet alleen de dag 
van mijn 1000ste blogbericht...

... maar ook nog eens 
onze trouwdag (klik).


Het is elke ochtend
weer leuk om een nieuw pakje
te kunnen openen.


Het is geen verrassing meer 
wat erin zit...
... maar de kleur nog wel.


Turkish Red van 
Weeks Dye Works


Dat kon ik meteen gebruiken
voor de wanten
en de sjaal.


Tussendoor kreeg niet alleen 
ik een kleurspoeling...
ook de zanger in het gezelschap
moest eraan geloven.

Gevalletje van even niet opletten...
...*Ü*...

Eigenlijk moet je met dit verloopgaren
kruisje voor kruisje borduren.

Maar dat wordt bij mij niet mooi.

Wanneer er amper kleurverloop is
borduur ik gewoon als altijd.

Maar bij de rok
heb ik een soort van
 compromis gevonden.

Zie je het begin van de rechter rok???

Door het zo te borduren krijg je geen
rechte strakke lijnen in je borduurwerk.

Voor mij werkt het zo prima...
... *Ü*...


Het is zo'n leuk stel...

Hier in de stad zie ik
ook al weer overal aankondigingen
van het Dickensfestijn hangen.


En zover ben ik gisteren gekomen.

Ik kijk wel hoe ver ik kom
met het "bijblijven" met de SAL.

Wanneer ik vier ornamenten
af krijg ben ik dik tevreden.

XXX

Geen opmerkingen: