woensdag 7 december 2022

Blogmas 7....

 Gisteravond zijn we samen uit eten geweest.

Manlief had ergens een tafeltje gereserveerd.

Ik was er nog niet eerder geweest
maar daar gaan we vast nog vaker
naar toe.

We genoten van elkaar...
... *Ü*...

Maar het eten en de ambiance
was ook helemaal naar onze smaak.


Vanmorgen al weer
pakje 7 geopend.


Dit keer had ik zelfs
de kleur van het garen goed gegokt...

... *Ü*...


We krijgen in totaal
vier strengen van deze witte kleur.

Bij acht ornamentjes
kun je dan een beetje uitrekenen
wanneer een volgende streng komt.


Vanmorgen ben ik eerst maar eens
de lantaarnpaal gaan borduren.

Wel zo fijn om goed licht te hebben.


Ik heb de mijne heel iets aangepast.

Het valt eigenlijk niet op...
maar voor mijn ogen 
klopt het zo beter...
... *Ü*...


De dame rechts 
heeft nog wat aandacht nodig.

Daar ga ik mij de rest
van de dag mee bezig houden.


Zo ziet mijn borduurplek eruit.

In een luie stoel...
quiltje over de benen...

Bovenin zie je nog net
het zwart/wit ruitje
van de bijbehorende footstool.

Daar liggen al mijn borduurstrengen op...
en soms ook mijn benen.

XXX

3 opmerkingen:

marga zei

Van Harte Proficiat met deze huwelijksdag. Zo fijn om samen terug te kunnen kijken naar al die jaren die voorbij zijn gegaan.
Wat een lief borduurwerk!
Gr. Marga

Dientje zei

Ik zie je zitten met je borduurwerk, genietend van de vorderingen. Groet, Dientje

Marlien zei

Wat wordt dat leuk!