donderdag 8 december 2022

Blogmas 8....

Het tweede ornament is ook af.


De sjaal van meneer heb ik iets aangepast...
en toen ook
het eerste ornamentje aangepast.


Ik heb van een herenmantel
een rok met jakje gemaakt
met een witte kraag.

Vandaag is het dag 8.


En weer zat er een prachtig
borduurgaren in de envelop.

Het patroondeel van vandaag
 is zo lieflijk.

Hopelijk heb ik het morgen af
en kan ik het hier laten zien.


Crab Cakes...
...hoe krijg je het verzonnen...

...*Ü*...


Vandaag is er weinig borduurtijd.

Toch hoop ik nog een beginnetje te kunnen maken
met het patroondeel voor vandaag.

XXX

6 opmerkingen:

Truus zei

Het lijkt me een mooie Kerst SAL dit jaar van Soed Idee.
Jij bent nu bij met borduren, maar dat lukt mij nooit als ik met een SAL mee doe.
Gezellige avond
groetjes, Truus uit Drenthe

loulee zei

You are going to have a lovely collection of ornaments once you finish.

Anoniem zei

Mooi

dutchcomfort zei

Mooi Annelein!! Ik ontdekte je blog omdat ik ook ben begonnen aan de Advent kalender. Ik heb al jarenlang niet meer geborduurd en heb een loeplamp aangeschaft om de draadjes en steekjes te kunnen tellen. Het lukt mij echter maar niet om uit te komen met de cirkel, dus ik moet iets verkeerd doen... Ik blijf proberen...

Annelein zei

@dutchcomfort, gezellig dat je mijn blog hebt gevonden en leuk dat je met de adventskalender mee doet.Het gaat vast helemaal goed komen. Wat misschien helpt is dat de cirkel niet echt rond is. Dus goed tellen. En anders vanuit het midden een horizontale en verticale hulplijn in de stof rijgen. Dan zie je eerder of je goed uitkomt. Het zijn vaak wat opstartproblemen. De moed niet opgeven hoor!

Lieve groet, Willeke

Annelein zei

@Truus, ik begin nu ook wel "achter" te lopen hoor ... 😉.