donderdag 1 december 2022

Blogmas 1... verrassing en spoiler alert...

 Gistermiddag gaat hier de bel...
... een pakjesmeneer...

Vast voor de buren
want wij hebben niets besteld.

Maar nee... mijn naam 
staat toch écht in 
prachtig schrift te lezen.

Hè... wat zal dat toch zijn???

Nieuwsgierig loop ik de kamer in.

Het is een echte feestdoos.


Wanneer ik het pakket open
 ben ik even sprakeloos...
...de adventskalender van Soedidee...
... zomaar gekregen van een hele lieve vriendin...


Ik lees haar lieve brief
en ben verwonderd en verrast.

Voor mijn verjaardag 
en alvast voor kerst.

Ik ben er stil van.


Meteen realiseer ik mij 
dat die pakjes niet in één keer 
uitgepakt mogen worden...
maar elke dag eentje.

Vandaag dit allereerste pakketje.

Maar omdat niet iedereen 
dit pakketje tegelijk uitpakt
 een waarschuwing

*** SPOILER ALERT ***

 om niet verder te kijken
wanneer je je eigen pakketje
 nog moet openen.

Het is veel te leuk om zelf
je pakketje uit te pakken
en verrast te worden.

Maar dit zit erin...


Straks krijg ik nog 
het emailbericht van Soedidee
met het eerste borduurpatroon
doorgestuurd.

Nog een verrassing dus
... *Ü*...


Ondertussen zijn de zakjes verhuisd
naar dit koffertje.

Het staat gezellig op de eettafel...
... in het zicht.


Ik heb beer er maar naast gezet...
... als een soort van pakketwachter...
...*Ü*...

En morgen... 
morgen mag ik niet alleen 
een nieuw pakje open maken
maar heb ik nog meer nieuws...

XXX

7 opmerkingen:

Lin zei

What a lovely gift to receive! xx

Annelein zei

It is indeed Lin, I feel very blessed.

Karen - Quilts...etc. zei

what a lovely present to open each day - have fun!!

marga zei

Wat leuk en lief. Ben benieuwd wat wij nog meer te zien krijgen. Gr. marga

Anoniem zei

Wat een geweldig cadeau! Heel veel plezier ermee!

Anoniem zei

Wat lief ben benieuwd wat er nog komt

Coby Breitner zei

Nou dat is toch een verrassing zeg, zeker tot zijn recht bij jou.
Ik heb zelf de digitale versie besteld.
Ben benieuwd naar je volgende verrassing?
groetjes Coby