donderdag 30 maart 2023

Niet jarig ... toch kadootjes... vervolg...

Veel te snel was de ochtend bij Carmen
van Stitchers Inn voorbij.

Maar ik had nog een ander uitje
voor mijzelf  geregeld...
bij Simone van Atelier Soedidee.


Dit patroon is al weer een jaar oud.

Ik vond het meteen 
heel erg mooi...
maar hoefde het niet perse
zelf te maken.

Maar hoe vaker ik het zag...
hoe meer er een vonk werd aangewakkerd.


Dus werd het complete pakket aangeschaft...
met de oorspronkelijke borduurstof
en het verloop garen.

En terwijl ik in het gezellige atelier
 van Simone rondliep
mocht ik al een blik op een nieuwe SAL werpen.

Een echte aanrader!!!

Nu denk je waarschijnlijk dat ik
het geld flink laat rollen...
... maar eigenlijk koop ik niet 
zo vaak wat voor mijzelf.

Manlief heeft mij moeten aanmoedigen
om mijzelf te verwennen.

Andere zaken houden mijn hoofd bezig
en alleen al door het kijken naar deze aankopen
merk ik dat mijn hoofd rustiger wordt.

Het wordt dus hoog tijd
 dat quilt- en borduurspulletjes 
worden opgenomen in het basispakket.

...*Ü*...

3 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Wat een mooi patroon he. Toevallig laatst Simone deze ook voor mij laten meebrengen. Nu nog de moed om te beginnen want ik ben niet zo goed met linnen.
Binnenkort naar Simone om een alternatief te zoeken.
Veel plezier groetjes Coby

Marion van de Sande zei

Voor mij geldt hetzelfde: ik heb deze merklap al vaker gezien, hij is zo mooi en uniek door die blauwe kleuren. Maar nu ik het hier weer lees, toch maar eens serieus over nadenken, ook al heb ik nog zo veel patronen en quilt ik de laatste jaren bijna alleen maar.

Welke kleur linnen heb jij voor gekozen?

Ik hoop dat je er veel over gaat posten, hier of op Instagram, dan kan ik een beetje meekijken en eindelijk beslissen.

Lieve groet,
Marion

Annelein zei

@Marion... ik heb de aanbevolen stof gekozen... maar daar ben ik achteraf niet blij mee. Het is zó afwijkend van het voorbeeld ... Daarna zelf een lap geverfd... nu helemaal blij.