vrijdag 16 juni 2023

Quaker's Pride... vervolg 3...

 Met het warme weer
 van de afgelopen dagen
werden er de ene dag 
meer steekjes gemaakt dan de andere.


De lap groeit zo
steeds een stukje verder.

De hoek links onderin de lap
wordt zichtbaar.


Deze foto is gekanteld...
maar je kunt zo goed zien
hoe ik verder ben gegaan.

Het witte motiefje dat nog niet af is 
moet ik wat aanpassen.

Al bordurend ontdekte ik dat er een foutje
in het ontwerp zat.

Ik moet een stuk gaan uithalen...
... en daar heb ik nu even geen zin in...
... dus dat blijft liggen voor een andere keer.


Deze grijze was erg leuk om te borduren...
een leuke afwisseling met de andere motieven.


Er werden soms ook letters geborduurd...
of een motiefje die op dat moment
mijn aandacht vroeg...
... zoals deze zwarte krans.


De onderrand kreeg er nog wat motiefjes bij...
en langzaam maar zeker krijgt
Quaker's Pride steeds meer vorm.

XXX

1 opmerking:

Karen - Quilts...etc. zei

your stitching is always so nice and neat - so precise it looks to me. My daughter is making a stitchery for Xmas use she is supposed to bring it to me so show it to me this week to ask for advice on metallic thread - I hate to use metallic thread I think it is very hard to work with