zaterdag 17 juni 2023

Schat Eiland... freebie...

 Vorig weekend 
ontdekte ik dit patroon van 

 S C H A T   E I L A N D


Kleine Tijs was dat weekend piraat...
... en samen hadden wij
een heus zwaardgevecht...

...*Ü*...

Dus je begrijpt dat ik
erg nieuwsgierig werd
naar deze mooie freebie (klik) 

Bron: Owl Forest

De foto's komen allemaal van de site...
...kijk eens hoe mooi het wordt.

Bron: Owl Forest

Ik twijfel of ik hier in de zomer
al mee ga beginnen
of dat ik wacht tot er nog wat meer
van dit patroon is onthuld.

Bron: Owl Forest

Maar alles wat ik tot nu toe zie
is prachtig ontworpen.

Er worden mooie geverfde garens gebruikt
en ook de stof past helemaal bij het thema.

 Bron: Owl Forest

De geverfde garens 
zou ik graag bij haar bestellen
maar dat blijkt momenteel erg lastig te zijn.

Meer info over de garens vind je hier en hier.
Info over de stof vind je hier.


Er zijn ook mooie bijpassende needle minders...
... zoals deze kompasroos (klik).

Mocht je ervaring hebben 
met het bestellen bij Owl Forest
dan hoor ik het graag.

Fijn weekend allemaal...

XXX

2 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een leuk patroon !

Karen - Quilts...etc. zei

I love those needle minders - the design on them is special. Also your Treasure island looks interesting.