dinsdag 20 juni 2023

Quaker's Pride... vervolg 4...

 Het weekend was gevuld
met leuke activiteiten.

Bootjes kijken in Friesland
en het vieren van Vaderdag.

Zondag was het vooral afzien
door de warmte.

Gelukkig hebben we
 een heel klein waaiertje...
en dat hielp.


De lap groeit gestaag door.

Dit ornamentje kwam erbij...
heel leuk... 
maar gevoelsmatig kwam er maar
geen eind aan.

Waarschijnlijk omdat ik telkens 
maar een paar steken kon doen.


Aan de rechterkant 
kwam dit motiefje erbij.

Een vergelijkbaar motiefje 
zit aan de linkerkant.


Daarna dit motiefje aan de onderkant...
omdat ik benieuwd ben 
of het goed uit zou komen.

Er zal wel iets gesmokkeld moeten worden
omdat ik aan de bovenkant 
ergens een steekje naar rechts 
ben versprongen. 


Dit was gisterochtend...
het lapje ligt hier
geduldig op mij te wachten...

...samen  met mijn leesbrilletje...


Bij dit motiefje leek het mij handig 
om alvast het middenstuk te borduren...

...als houvast voor de rand.

Maar zie jij wat ik zie???


Het was even diep zuchten 
toen ik ontdekte
dat het motiefje
niet in het midden zat.

Maar voor nu negeer ik het maar even
en ga ik vrolijk verder
met het volgende motiefje.

XXX

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja ik zie het ,ik zou het niet kunnen laten zitten en dan doorborduren .

Gr Truus.

Coby Breitner zei

Wordt echt heel mooi!
groet Coby

Chookyblue...... zei

Such a pretty cross stitch...... Love seeing the progress.....