vrijdag 2 juni 2023

Zwarte borduurlap... vervolg 2...

 Terwijl ik verder borduur
aan de zwarte lap
vraag ik mij verwonderd af
waarom ik er indertijd
mee ben gestopt.

Was het misschien de combi van
én wintertijd én het sombere zwart???


Ik weet het niet meer.

Maar nu... 
in het voorjaar
borduur ik elk steekje
 met veel plezier.


De rechter benedenhoek
wordt opgevuld.


Er komen wat kleine ornamentjes bij
en de rode accentkleur maakt het af.


Het volgende ornamentje
verschijnt langzaam maar zeker
 op de lap.


Het blijft een leuke uitdaging 
om te spelen met de opbouw
van een motiefje.


De vogeltjes en hartjes
hebben dit keer 
een rood accent gekregen.


En met nog een ornamentje erbij 
is de lap zó gegroeid
dat ik voorzichtig 
begin te dromen van een lap
die helemaal af is.

... wordt vervolgd...

XXX

2 opmerkingen:

Winny zei

Prachtig wordt deze!

Annelies zei

Hij schiet al erg op. Prachtig !