maandag 24 juli 2023

Een 24-uurs challenge...

Dit weekend was er weer
een 24-uurs challenge.

Ik was het helemaal vergeten
maar zag een berichtje
op IG voorbij komen.


De 24-uurs challenge...
ooit begonnen als een échte
24-uurs challenge
maar na een paar keer 
opgerekt naar een heel weekend
waarin je 24 uur borduurd.

Ik besloot ook dit keer
mee te doen.

De weersverwachtingen 
zijn niet denderend...
... écht borduurweer dus.

Ik had vrijdag al 
aan het randje geborduurd...


... en ook nog wat
met dit stopje geworsteld.

Ik besloot die tijd mee te laten tellen
en  schatte het totaal op 7 uur.

Die uitdaging durfde ik dus wel aan...
...*Ü*...


 Maar de stopjes
zijn niet geschikt om uren
op te turen.

Deze quaker wel...

Bovenstaand motiefje kwam erbij...
7,5 uur heb ik er aan geborduurd...
je zou het niet zeggen.

Dat is wel met een koffiepauze 
en een eenvoudig ontbijtje
mee gerekend...

Ook zo leuk van de challenge...
je kunt het zo moeilijk
of makkelijk maken 
als je zelf wilt...
...*Ü*...


Daarna ging ik verder
 met deze mooie bloem in pot.


Een leuk motief om te borduren...
en op dit plaatje bijna af.

Tussen de buien door
kon er buiten 
even een foto worden gemaakt.


En hier zitten de bovenste blaadjes 
ook aan de bloem.

Daarna knapte het weer op 
en werd het zelfs nog zonnig
in het Zuiderzee stadje...


Zo op ons eigen "terras"
genoten we van de Hollandse luchten...
en het geroezemoes die er altijd is
in zo'n havenstadje.

Er werden zelfs steekjes
 buiten geborduurd...


Ik schreef hier (klik)
dat het leuk zou zijn
 een rondje te borduren...
... en dat heb ik de laatste uren
van de challenge
dan ook  gedaan.


Na 3,5 uur was het af
 en bij mij de koek op.

In totaal is er 
21 van de 24 uur geborduurd.

XXX

2 opmerkingen:

Annelies zei

Hard gewerkt hoor.
Het is hier met dit weer erg rustig in de haven. Wel veel boten, maar weinig beweging.

Chookyblue...... zei

always enjoy seeing the cross stitch progress.........
the trip on the water looks lovely too......