vrijdag 21 juli 2023

Een leuke herinnering...

Laatst bracht ik
 mijn kleindochter naar bed 
en zag dit dekentje op haar kamer liggen.

Het wordt nog steeds goed gebruikt.


Dus werden er weer oude foto's opgezocht
voor een klein blogje.

Het was zo'n leuk projekt
om te haken.


Eerst werden er heel veel
hartjes voor de bloem gehaakt.

Ik weet niet meer hoeveel... 
maar net genoeg om er allemaal
verschillende bloemen mee te haken.


Een bonte verzameling...
waar je vanzelf vrolijk van wordt.


Ze werden in rijen aan elkaar vastgehaakt...
... halve bloemen vulden de lege plekken op.

In de tijd (klik) dat ik dit haakte 
was Nora regelmatig bij ons...
... ze heeft de deken kunnen zien groeien...
.. en wij haar.. 

.. *Ü*...


Ze hielp ijverig mee...
... *Ü*...


Daarna mocht er nog een rand omheen...
en was de deken af.


Er zijn ook nog vlaggetjes
van dezelfde katoen gehaakt.

Maar die slinger kan ik niet terug vinden.


Ik denk dat ik het heb uitgehaald...
... want ik zou niet weten waarom er anders
van die kleine kluwen katoen
op de foto te zien zijn.


Nog niet zo heel gek...
zo heb je er twee keer plezier van.

XXX

Geen opmerkingen: