zaterdag 9 september 2023

Een bijzonder pakketje...

Wat een heerlijk weer hebben we toch...
... het is volop zomer...
met temperaturen rond de 30 graden.

Deze week fietste ik naar huis
want ik verwachtte een bijzonder pakketje.


Dit moois zat er allemaal in.

Nog niet heel goed te zien...
dat komt ergens volgende week.

Er zullen vast een paar blogjes
over geschreven worden.


Deze mooie kleedjes zaten er ook bij...
volgens mij allemaal handwerk.

Zo langzamerhand wordt het een verzameling...
al die oude handwerkjes.

In gedachten ben ik de zolderkamer aan het reorganiseren...
zodat alles ook een mooi plekje krijgt.

Mijn eigen hoekje...

Al die schatten voorzien van een label...
daar zit ik ook op te broeden.

Ik hoef mij de komende winter
 in ieder geval niet te vervelen.

XXX

4 opmerkingen:

Annelies zei

Heerlijk ! Veel plezier met organiseren.

dq zei

Absolutely beautiful package!

dq zei

Hope you can see the soon.

creatieshaken-ria zei

Zeker heel byzonder veel plezier ermee.