vrijdag 1 september 2023

Sampler september...een stitchalong... én een freebie...

Zat ik begin van de week
nog op de boot te genieten 
van prachtige weidse luchten...

De rest van de week ben ik thuis
en vliegen de dagen  voorbij.

Vandaag begint de septembermaand...
... ook wel bekend als..

S A M P L E R   S E P T E M B E R


Het is door flosstube
vanuit Amerika overgewaaid.

Eigenlijk is het gewoon een prachtig excuus
om wat nieuws te beginnen
en daar een maand ongegeneerd
je tijd en aandacht aan te besteden...

...*Ü*...

Tja... dat is even een dingetje voor mij 
want ik heb helemaal niets voorbereid.

En daar word ik behoorlijk onrustig van.

S T I T C H A L O N G

Deze week zag ik
deze Stitchalong voorbij komen.


Kijk nou eens wat een leuke.

Een reproductie van een antieke Quilt
met de Ohio Star.

Bedacht door Taryn...

Op haar site vind je
alle info die je nodig hebt.

Ik heb niet veel scraps...
dus krijgt de mijne een andere twist.

Drie blokjes Ohio Star
per week moet lukken.

Doe jij mee?

F R E E B I E

Ik ga straks nog verder op zoek
 naar een september borduurwerkje.

Wil je ook meeborduren
kijk dan eens op de site van

 
Speciaal voor de maand september
 vind je daar het patroon
van dit Zweedse merklapje.

Ik wens iedereen
alvast een fijn weekend.

XXX

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke quilt ,nu op zoek naar lapjes zat in een quiltdip ( en nog een dip ) maar door jou link krijg ik weer zin om te quilten !
Dankjewel voor de inspiratie !

Gr Femke.

Annelies zei

Dat Zweedse merklapje trekt wel heel hard.
Goed weekend.

Annelein zei

Hier ook... nog niet eerder gezien...

Annelein zei

@Femke... graag gedaan...