vrijdag 8 december 2023

Leuke breiplannen...

 Vandaag ben ik opnieuw
naar een wolwinkel geweest.


En deze wolletjes
gingen onder andere mee naar huis.


Ze passen prima
 bij wat ik al eerder had gekocht.


En zelfs het wat donkerder groen 
kleurt er mooi bij.

Maar dat is 
voor een ander project.


Sinds ik al die breipatronen heb gezien
is er een  soort onrust bij mij.

Misschien herken je dat wel.

Van iets nieuws willen beginnen
 en toch nog niet goed weten wat.


Maar na vandaag
 komt dat helemaal goed.

Deze bolletjes zijn voor
een leuke KAL.

De dennensokken (klik)
van Lisa Wagner,
ofwel de Tannensocken.

Het gratis patroon is in het Duits
en elke vrijdag komt er 
een nieuw deel uit.


En gisteravond ben ik
 met deze polswarmers begonnen.

Ik ben er 's morgens vaak vroeg uit...
...en nu het zo koud is
 merk ik dat ik na een poosje 
koude handen krijg.

Daar moeten deze polswarmers
 verandering inbrengen.

Het gratis patroon vind je hier (klik).

XXX

7 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

the yarn is really pretty I love those gold colors

Marlien zei

Oh die dennensokken zijn leuk!

Anoniem zei

Mooie kleuren heb je bij elkaar gezocht !

Gr Femke.

Coby Breitner zei

Wat een prachtige kleuren combi.

anja zei

Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe project, je hebt er mooie kleuren voor bij elkaar gezocht!

Annelies zei

Prachtige kleuren. Zo jammer dat ik niet tegen wol kan.

Marlien zei

Annelein, jij weet enorm veel van borduren.
Ken jij het materiaal dat ik nu op mijn blog heb staan?
https://vanalleswatjetoe.blogspot.com/2023/12/vraagje-aan-bordurende-lezers.html?m=0