dinsdag 12 december 2023

Nog snel een verhaaltje...

De laatste dagen is er veel aandacht
voor mijn breiprojekten.

Ik zit veel op Ravelry
op zoek naar het juiste patroon.


Deze is het uiteindelijk geworden.

 Het ging niet echt van een leien dakje.

De kleur groen veranderde
 van donker naar mint.

De naalden werden aangepast..
en toen ik bijna de moed opgaf
kwam het uiteindelijk toch nog goed
... *Ü*...


Kijk... mijn uitzicht 
vanaf mijn handwerkplek.

De sok heeft inmiddels
 een ingebreide rand.


Met dit stukje was ik gisteren
dus de hele dag zoet.

Ongelofelijk ... maar waar.


Wat wel bijna af is 
zijn deze handwarmers.

En weet je
 wat ik tijdens het breien ervan ontdekte?


Het breien zelf werkt ook heel goed 
tegen koude handen.

Hier is het ondertussen al lang bedtijd
maar ik wilde nog even dit verhaaltje posten.

Maar nu ga ik snel naar boven...
... slaap lekker...

XXX

3 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

I love your knitting I am trying to be a knitter but I always quilt more. One day I must finish my sweater - I should try to knit a smaller project and then I would be able to finish it. Your knitting is so neat.

Anoniem zei

Gezellige breiwerkjes .

Gr Femke.

Coby Breitner zei

Wat maak je een mooie dingen, super de sokken.
Wil ik zo graag leren sokken breien. Ik ben nl een beginnende breister. Nooit van mijn leven geleerd.
Heb nu wel de wol en naalden binnen dus een mijn beenwarmers afmaken en dan.....
Groetjes Coby