donderdag 1 februari 2024

Deel 2... mysterie SAL...

 Vandaag is het 1 februari
en dat betekent dat ik verder kan
met  deel 2 van de mysterie SAL (klik).


Maar wanneer je weet dat Fox and Rabbits
in Australië zitten maak je natuurlijk 
gebruik van het tijdsverschil.

En zo werden gisteravond al
de eerste kruissteekjes geborduurd.


Zoals de naam van deze SAL al deed vermoeden
worden de woorden hoop, geloof en liefde
op de sampler geborduurd.

In het kader hierboven komt geloof...
maar daar moet ik eerst nog wat voor ontwerpen
want op het patroon vind je alleen de engelse woorden.

Ik probeer de tekst in het bestaande kader te plaatsen
maar ik hou de optie open om het kader te vergroten.


En die handwarmers???

Die liggen erbij voor het gezellige plaatje
én om de verhouding beter te laten zien.

En omdat ze helemaal af zijn
en ik ze vanmorgen heb kunnen gebruiken.

Ze zijn heerlijk warm...
en storen niet tijdens het borduren.


Voor vandaag zit het borduren er weer op.

Het is hier stralend mooi weer...
dus ga ik eerst wat zonnevitamientjes op doen.

Fijne dag!

XXX

2 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

very pretty work!

Willy zei

Dat kleine voorsprongetje is goed te zien. Mooi!
Heerlijk warme wanten.