vrijdag 2 februari 2024

Een oudje...

Ik weet niet hoe het jou vergaat...
maar de eerste weken van dit jaar
zijn voorbij gevlogen. 


Nadat ik gisteren even klaar was
met de mysterie SAL (klik)
vond ik een klein borduurwerkje.

Leuk als tussendoortje...


Het is nog niet af...
maar zo al wel leuk genoeg
om hier te delen...

...*Ü*...


Het is een patroon uit 1985.

Amerikaanse patronen waren
toen nog schaars in Nederland.

De Ariadne was vooral een bron
van inspiratie.


Ik ga dit weekend maar weer eens
een paar van die oude Ariadnes doorbladeren...
wat was het toch een mooi blad.
 
Ik wens jou een goed
en inspirerend weekend toe.

XXX

5 opmerkingen:

Antoinette van Schaik zei

Ariadne, dat was inderdaad een leuk en inspirerend blad, jammer dat dit soort bladen er niet meer zijn. Al kijk ik altijd in de kringloopwinkels of ze misschien nog een paar oude Ariadnes hebben liggen.

Anoniem zei

Heerlijk die oude ariadnes ,jammer dat dit blad in deze uitvoering niet meer bestaat!

Gr Eva.

marga zei

DE tijd gaat inderdaad snel maar het is heerlijk om handwerk op voorraad te hebben. Een schattig huisje hoor.
Fijn weekend.
Marga

Elizabeth zei

Mooi huisjes! Ik heb ook nog stapels oude Ariadne's liggen en koester ze...

Zininquilten zei

Apart dat iedereen altijd heimwee heeft naar de oude Ariadnes…..waarom worden dit soort bladen niet meer gemaakt….volgens mij was het heel populair….ik heb zeker 15 jaargangen in mijn atelier liggen….heimwee